Sevenof9 Misschien niet handig aangepakt van Freek, maar ik snap het wel.
Nou, ik snap er helemaal niks van dat je middenin iemands speech gaat lopen brullen en die persoon ook nog dóm gaat noemen omdat die niet ad hoc d'r speech omgooit om een soort open forum te houden over één bepaalde uitspraak van één bepaalde politicus.
Ook het emotionele aspect... die toespraak van Baudet is toch niet vlak daarvoor gehouden? Of op dat boekenbal? Hij heeft er een hele nacht over mogen slapen, een dag over nagedacht, en toen besloot hij, middenin een openingsspeech van het boekenbal, om zijn ongenoegen te laten blijken over een politicus. Er werd nota bene een oproep gedaan om stil te staan bij overleden slachtoffers van zinloos geweld!
Ik vind het ongehoord, heb er geen begrip voor. Geef er dan een interview over, als het je zo aan het hart gaat. Vraag de organisatie van het bal om een paar minuten spreektijd na de openingsspeech, ga boos rondstampen in Den Haag, ga bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel zitten, blog het van je af, weet ik veel, maar je gaat toch niet door iemands speech heen lopen schreeuwen? Het was de plek en het moment niet en zijn reactie toen er niet gelijk gehoor aan hem gegeven werd vond ik ook idioot.