• [verwijderd]

Diazz
ach, zo hing ik hoogzwanger met een dikke buik op de bovenverdieping uit het raam, al balancerend met mn reet op het rekje van het Frans balkon, mn tenen op een krukje want anders kwam ik er niet bij, en een arm vasthoudend aan de buitenkant van het raam, in de andere hand de wisser, om van buiten het raam te kunnen wassen.

Van manlief mocht ik niet op de ladder, maar hij zei niets over uit het raam bungelen 😂

Ohh schoonmaak woede, wat heb ik de auto vaak gepoetst, van binnen en buiten . De baby zou maar in een auto met een vlekje komen 😅😂

[verwijderd] Van manlief mocht ik niet op de ladder, maar hij zei niets over uit het raam bungelen 😂

Die van mij zal me dan met liefde de ladder laten gebruiken denk ik.
    Hoewel, nee. Ik ben heel onhandig en dat laat hij me met liefde weten. 😂😂

Oh WoW!! Zit vol verbazing te lezen wat sommige van jullie gedaan hebben.

• [verwijderd]

Soturi hahaha ik ook, daarom mocht ik ook niet op de grote ladder.

Hij had alleen niet gedacht dat ik met een hele creatieve oplossing zou komen toen hij niet thuis was.
      Hij was ook niet heel enthousiast toen ie aankwam en me zag bungelen. Terwijl ik hartstikke gelukkig was met die schone ramen. Echt, die mannen snappen er ook niks van 🤣

[verwijderd] Hij had alleen niet gedacht dat ik met een hele creatieve oplossing zou komen toen hij niet thuis was.

Die van mij verwacht haast niet anders dan dat ik domme dingen doe, dus denk niet dat hij daarvan zou staan te kijken

Dat ik wat mondiger had moeten wezen ipv als een mak schaap weer naar de afdeling te sjokken als ik weer eens voor 2 a 3 dagen opgenomen werd omdat mijn bloeddruk te hoog was...( in totaal 4x)
        En meteen om een ruggeprik vragen en niet uitstellen omdat het zondag is en het team moest worden opgeroepen...vond ik zielig.. tijdens de weeenstorm trouwens niet meer hoor😂

Soturi Als je dat voor elkaar krijgt, moet je me echt je geheim verklappen.
        ( vandaag was mijn peuter namelijk heel gezellig, not 😆🤪)

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Neem je bekkenpijn serieus ipv denken dat je door de pijn heen kunt gaan en gewoon doorrammen met laminaat leggen en de heg snoeien met je dikke buik terwijl je bekken het uitschreeuwt.
          Wees niet bang om zo hard als je kunt te persen tijdens de persweeen. Ik heb me uit angst ingehouden en daarom moest er een vacuüm aan te pas komen. Nr 2 t/m 7 werden gelanceerd omdat ik toen wel voluit durfde te gaan.

• [verwijderd]

Als er nog zwangeren zijn met hormoongerelateerde opruimwoede: mijn balkon mag ook gedaan worden!

Diazz Soturi Als je dat voor elkaar krijgt, moet je me echt je geheim verklappen.
          ( vandaag was mijn peuter namelijk heel gezellig, not 😆🤪)

Denk niet dat ik dat zou willen. Want ondanks dat ik van sommige berichten in combinatie met mezelf kennen een beetje bang word, maakt die groeiende buik en de schopjes die ik al voel echt zoveel goed! Ben echt een klein kind, zo gelukkig dat ik daarvan word.

Wat heeft je peuter uitgespookt dan?

• Diazz hebben hierop gereageerd.

Soturi ❤️Het is ook ontzettend mooi en bijzonder. Ik zou ze ook echt niet willen missen hoor 😉 Lekker van genieten!

Peuter was vandaag echt ontzettend stout. Ik had mijn dag al niet, maar zij deed er nog een schepje bovenop.
            Het begon vanochtend toen ik drie poppen in haar bed aantrof die ze prachtig getatoeëerd had met een stift van haar zus. Vervolgens vind ik haar “opgegeten” boterham in stukken terug in de luiertas. Terwijl ik de luiertas aan het uitpakken was en ondertussen met de baby bezig was, heeft ze haar haartjes mooi gemaakt met badolie😫Daarna nog drama dat ze perse de regenlaarzen van haar broer aan wilde ( 10 maten te groot), niet mee naar de school willen, niet willen slapen en niet willen douchen ( alsof ze daarin wat te willen heeft😆) Om zo maar even een paar voorbeelden te noemen. Verder is het schatje hoor, en een ontzettend blij kind. Maar ze heeft van die dagen 😅

Diazz Uh, achteraf wil ik deze denk ik toch maar ruilen. 😂
              Ik word wel kattenvrouwtje ofzo. 😂

Laat je niet zo gek maken door al die extra echo’s omdat hij veel te klein lijkt! Maak je geen zorgen, je maakt blijkbaar grwoon kleine kindjes!

Bij de oudste leek er bij de 20e weken echo iets te zien te zijn. Gelukkig na een GUO was dat niets. Daarna bleef hij steeds achter op groei, korte beentjes etc. Wat een stress en angst gaf dat. Uiteindelijk gewoon een klein fijn gezond kindje. Ik was toen zo bezorgd en dat was best zonde. Bij nummer twee gebeurde het weer alleen was ik toen niet zo onder de indruk meer...

Maak je niet zo druk! Je hebt alles klaarstaan dus je hoeft het niet 10x op een dag alles te controleren en de bevalling is ook echt te doen. En laat je vooral niet gek maken door iedereen die zegt in 3 uur en zonder pijnstilling is bevallen: jouw bevalling loopt zoals hij loopt.

Rust uit en laat dat poetsen voor wat het is. Bijhouden is genoeg. Je moet een week in het ziekenhuis blijven en je man denkt dat je dan met een flinke scheur wel weer een string aan kan dus pak extra oma onderbroeken in je vluchtkoffer.
              Kom voor jezelf op want je gaat 5 dagen met weeën rondlopen en ze denken dat die niks doen. Ze willen je met 7cm naar huis sturen maar sta op je strepen.

Ik had tegen mijzelf willen zeggen dat de bevalling heel pittig wordt, dat ik meer moet gaan genieten als ze geboren is en mijzelf behoeden dat ik veel alleen moet doen. De nachten, het opvoeden.