[verwijderd]
Neem ook tijd voor jezelf en laat die nesteldrang een klein beetje voor wat het is. Die plinten hoeven heus niet 3x in de week afgedaan te worden
Neem ook tijd voor jezelf en laat die nesteldrang een klein beetje voor wat het is. Die plinten hoeven heus niet 3x in de week afgedaan te worden
Ja, dat denk ik wel. Al zou ik zelf, mocht ik ooit weer zwanger raken, na de eerste echo al een vluchttas klaar hebben staan
Manque Ja, dat denk ik wel. Al zou ik zelf, mocht ik ooit weer zwanger raken, na de eerste echo al een vluchttas klaar hebben staan
Mooi.
Na de eerste echo is ook wel heel enthousiast. Maar als ik jouw verhaal zo lees, kan ik me dat wel indenken.
Hier durf ik pas sinds ongeveer de termijnecho (en dat was echo 4 deze zwangerschap), maar eigenlijk nog net iets later pas een beetje dingetjes te kopen. Maar dat komt weer door mijn miskramen.
[verwijderd] Ook het plafond hoeft niet wekelijks afgesopt te worden, en ook de achtertuin hoeft niet gestofzuigd te worden.
Ik zou willen zeggen laat die lapzwans toch los, hij is het niet waard en concentreer je veel liever op je babymeisje. Geniet en maak het allemaal wat bewuster mee. Houp op met huilen en stressen, je baby groeit er slecht van. Hij heeft je niet nodig maar zij des te meer. Dus droog je tranen, kin omhoog en gaan met die banaan!
Soturi ik heb bij de 2e ook de 30 wekengrens aangehouden en ben ik met 31 weken opgenomen. Uiteindelijk boven verwachting wel voldragen maar had absolute bedrust de laatste weken dus was blij dat het allemaal klaar was! Dus ook zonder mogelijke vroeggeboorte zou ik er wel voor kiezen, er kan altijd iets onverwachts gebeuren.
Luister naar de kraamverzorgster en neem je rust tijdens de kraamweek. Je mag dan wel jong zijn en alleenstaand (dat was toen het geval), maar je hoeft je niet constant te bewijzen en je bent geen slechte moeder als je ook even een dutje doet tussen de middag!
Ik was 19 jaar en alleenstaand. Man, wat had ik het gevoel te moeten laten zien aan iedereen dat ik het wel kon. Ik sliep bijna niet en van de eerste 2 weken na de bevalling kan ik me niks meer herinneren. Doodzonde!
Niet teveel eten tijdens de zwangerschap! Die kilos gaan er niet zo simpel meer af.
Tja en verder.. als je alles zou weten dan had ik natuurlijk met een ab infuus bevallen om te voorkomen dat hij zo ernstig ziek geboren zou worden door de gbs. Maarja..
Soturi Ik hoop ook dat het je bespaart blijft. Bespaar je energie
Ik heb dus echt mijn achtertuin staan stofzuigen. Absurd
Maar ik heb al een enorme schoonmaaktic, dus sloeg onder invloed van hormonen helemaal door. En het is nog steeds niet helemaal goedgekomen. Onderdeel van het ontzwangeren bij mij
Diazz Haha ik heb midden in de nacht de greepjes van de keukenkastjes staan boenen En dat terwijl ik echt geen schoonmaaktic heb
Dat ik niet maar door hoef te gaan en ik best rust mag nemen. Ik ben tot de dag voor de bevalling gewoon naar de universiteit geweest en al mijn colleges gevolgd omdat ik zo min mogelijk wilde missen. Uiteindelijk werd N met 36 weken onverwachts geboren en vond het zo jammer dat ik nauwelijks genoten heb van mβn zwangerschap omdat ik alleen maar mega druk met mβn studie bezig was.
[verwijderd] Hahaha!
Maar altijd nog beter dan midden in de nacht het raam van de schuurdeur gaan staan lappen. Die hormonen doen echt rare dingen met je. Het is gewoon eng!
Ik word hier wel een beetje bang van hoor.
Diazz
ach, zo hing ik hoogzwanger met een dikke buik op de bovenverdieping uit het raam, al balancerend met mn reet op het rekje van het Frans balkon, mn tenen op een krukje want anders kwam ik er niet bij, en een arm vasthoudend aan de buitenkant van het raam, in de andere hand de wisser, om van buiten het raam te kunnen wassen.
Van manlief mocht ik niet op de ladder, maar hij zei niets over uit het raam bungelen
Ohh schoonmaak woede, wat heb ik de auto vaak gepoetst, van binnen en buiten . De baby zou maar in een auto met een vlekje komen