Wist even niet zo goed waar dit te plaatsen, dus dan maar hier, verplaats maar als het nodig is πŸ˜‰
Even het volgende, we hebben familie die de verjaardagen van hun kinderen vieren op dagen dat we ivm reistijd of school niet kunnen, of ze vieren het op vakantie. Wij hebben dan geen mogelijkheid om een cadeau te geven. Ze komen wel op de verjaardagen van onze kinderen, met cadeaus. Ik vind dit toch wel sneu, zullen we ze als ze hier zijn geld geven (dat willen ze graag) of zouden jullie denken, sla maar gewoon over. De een is net jarig geweest en de ander is bijna jarig (en vorig jaar dus niet gekregen van ons). Het is familie van mijn man en ik heb het hem gevraagd maar hij is volledig blanco πŸ˜‰

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ja dat zou ik wel doen, zeker als ze wel bij jullie komen met cadeaus πŸ™‚

plus, je geeft een kind toch een cadeau omdat ie jarig is (geweest), niet β€œin ruil voor” een feestje?

Ja zou ik ook doen. Heb je ook geen mogelijkheid om een inhaal verjaardag te doen zeg maar? dat doen wij altijd, dan komen we in het weekend ergens om de verjaardag heen. (of soms bij vrienden die ver weg wonen (3.5 uur rijden), komen we tussen de 2 verjaardagen in).

Ik zou het ook doen. Wij gaan ook niet naar alle verjaardagen van familie die ver weg woont. We hebben wel familie dichtbij dat wel elke verjaardag heen gaan en dan gaat mijn dochter ook wel eens mee met het kado. Of ik geef het kado aan hun mee zodat zij het namens ons kunnen geven. Ik weet niet of dat voor een volgende verjaardag een optie is?

Ouderwets een kaartje met geld sturen op de verjaardag?

Honkeytonk helaas zijn ze daar niet zo van, is altijd maar lastig. Ze nodigen ons wel altijd uit, meestal op momenten waarop we niet kunnen (en dat weten ze ook). Dus voelt altijd een beetje gek. Zo van, je mag komen maar je kan toch niet.
    Met mijn familie regel ik altijd dat we nog langskomen, bij de familie van mijn man gaat dat wat lastig, of eigenlijk niet. We zien elkaar ook echt heel weinig.

Denk dat we voor degene die net jarig is geweest geld geven en voor degene die bijna jarig is rond haar verjaardag langsgaan en dan dubbel geven. Want ze is op een woensdag jarig en we wonen niet om de hoek, dus als ze het die dag vieren lukt het ons niet. Mijn man moet dan maar eens wat proactiever proberen iets te regelen voor daarna in het weekend ofzo.

Mijn man moet er voortaan maar wat beter achteraan zitten, ik regel altijd alles met mijn familie en hij met de zijne, maar hij is best laks. En mij zit het dwars πŸ˜‰

Ik zou een kaartje sturen met geld of een cadeaubon erin of een keer apart langs gaan.

Snoopy1979 Mijn man moet er voortaan maar wat beter achteraan zitten, ik regel altijd alles met mijn familie en hij met de zijne, maar hij is best laks. En mij zit het dwars

Hierdoor regel ik het nu gewoon met beidde families πŸ˜‰

Maar goed idee om diegene die net jarig is geweest wat te geven en voor die nog jarig moet worden een keertje langs te gaan.