Rietjesbeker Honkeytonk en waar je zelf je hele bord kunt leeg eten en koffie/thee opdrinken zonder dat het koud wordt en je ongestoord naar de wc kunt gaan
Ansji Rietjesbeker Echt hoor! En ik heb dan niet alleen 2 kinderen voor de wc deur, maar ook nog 2 katten die gerust hun pootjes onder de deur stoppen om te laten weten dat ze er zijn…
[verwijderd] Softbasegaming en als er een vlek op zit gewoon dat specifieke stukje poetsen en de rest van de vloer negeren 🙈🤣
Softbasegaming [verwijderd] haha 🤣 ik heb blij met m'n robotstofzuiger/dweil. Wordt er nog enigszins gedweild🤣
Pimpelmeesje Softbasegaming welke heb jij? Onze vloer wordt zooo snel vies met die rolstoelen, maar ik begreep dat veel van die apparaten niet goed zijn dus ik twijfel
Softbasegaming [verwijderd] ik heb eens gedweild en toen is mn neefje (toen jaar of 2-3) zo hard onderuit gegaan ivm gladde vloer 🤪
Trees Pimpelmeesje wij hebben de vorige versie van deze. Ik vind dit wel een hele fijne en kreeg toen al goede recensies. Hij is echt heel secuur en pakt goed alle hoekjes en randen mee. https://www.coolblue.nl/product/892771/blaupunkt-bluebot-xtreme.html?cmt=c_a%2Ccid_16566003075%2Caid_135260117700%2Ctid_pla-358357254714%2Cgn_g%2Cd_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gbraid=0AAAAAD7_VIbNFCetxcIlOJh9KUP9riTDR&gclid=EAIaIQobChMInenkidOZ-wIVzAGLCh39XAs2EAQYASABEgKXz_D_BwE Zodra de onze kapot (is nu 5 jaar oud) ga ik weer voor deze. Voordeel van deze itt onze oudere versie is dat je virtuele muren in de app kan instellen. Dat mis ik bij onze, waardoor ik de vloer altijd leeg moet hebben en magneetstripjes moet gebruiken bij lage kastjes (komt daaronder klem te zitten) en bij het snoer van de staande lamp (anders trekt hij de lamp omver via het snoer). Dweil is wel echt om de vloer op te frissen. Niet om zware vlekken weg te poetsen.
Softbasegaming Pimpelmeesje Nouja je moet ook niet verwachten dat het ontzettend netjes en glanzend wordt maar ik ben er wel tevreden mee en zie ik wel wanneer t gedaan is zeg maar (en de dweil is altijd zwart dus 😆 ) https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B08W519SKC/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Trees Tantetil mocht je een goedkopere willen, is mijn advies er wel eentje met lasernavigatie te kiezen. Anders botst hij tegen meubels en plinten op en is die ook veel minder efficiënt (slaat stukken over).
Pimpelmeesje Tantetil ik heb begrepen dat goedkoop duurkoop is bij deze dingen, maar daardoor twijfel ik ook nog steeds want als je een dure koopt en t valt tegen is dat wel heel zuur 😕 eerst maar een schoonloopjleed
[verwijderd] [verwijderd] oké, dat is echt heel erg bizar!! Ik heb vannacht gedroomd dat ik gezonder wilde eten maar mijn wortels waren stiekem chocolade cupcakes 😳🤣