[verwijderd] https://www.instagram.com/reel/CkNPgIKAvbZ/?igshid=MDJmNzVkMjY= Geen afbeelding maar een kort filmpje, het raakte mij zeker naar het einde toe. Soms zeggen beelden meer dan woorden.
Rietjesbeker Pimpelmeesje ik heb hier nu een vol (morgen droog) wasrek staan en ook nog een al opgevouwen was in een wasmand die er dus al de hele week zo staat... Ik voel me persoonlijk aangevallen ππ€£π€£
Trees Pimpelmeesje ik heb hiervoor een nieuwe tactiek. Gewoon het deurtje van de droger dicht laten zitten. Tot nu valt het hier in huis niemand op dat er al bijna een week een schone was in zit. Scheelt weer een mand met droge was die opgevouwen moet worden π
June Rietjesbeker ik heb 3 manden om te vouwen. 1 mand die ik voor de helft heb leeggehaald en zeker al 2 weken zo staat. En 3 wassen op het rek... Volgens mij heb ik het hier al eens gehad over mijn slechte wascyclus.
Pimpelmeesje June Rietjesbeker En daarom moest ik dus aan avdk denken, want volgens mij zijn er echt al veel opmerkingen over gemaakt hier π
Puzzelstukje June Haha ik las 3 maanden! Ik dacht zo dan moeten jullie wel heel veel kleding hebben. π€£ Van dit plaatje moet ik erg lachen. Foto gemaakt door mijn dochter. We wisten niet of de nieuwe krabpaal gebruikt zou worden door de katten. βΊοΈ
Rietjesbeker Honkeytonk en waar je zelf je hele bord kunt leeg eten en koffie/thee opdrinken zonder dat het koud wordt en je ongestoord naar de wc kunt gaan