Rietjesbeker Miek89 zou kunnen, nu je het zegt... Dan valt het per beker enorm mee, maar ik denk dat er vooral consumenten bij bol kopen en dan vraag ik me nu af 'wat zou ik doen met 500 van die bekers?'
Cactusje Rietjesbeker Ik zie regelmatig minimale afname staan bij bol. Met 500 bekers kun je heel veel kinderfeestjes vieren waarbij ze hun beker mee naar huis mogen nemen, trakteren op school...
Miek89 Rietjesbeker 't wordt ook steeds meer zakelijk gebruikt dacht ik. Ik zou het persoonlijk bij een groothandel halen als bedrijf zijnde denk ik.
Softbasegaming https://www.bol.com/nl/p/kinderbeker-kidzcup-500-sets-boerderijbekers-met-deksel-rietje-stukprijs-euro-0-39/9200000106892735/?bltgh=sFjdWiAax6TSnCYf0ipA4g.1_4.5.ProductTitle De beker opgezocht. 0,39 per beker dan valt het ineens weer heeeeeeel erg mee ๐
Kipsate Ysabella hahaha! Zo gingen mijn man en ik een aantal weken terug even snel naar de Ikea om 2 kasten te halen. Normaal gesproken geen probleem. Echter kwamen we er bij aankomst achter dat er in een auto volgeladen met 3 kinderen en een kinderwagen natuurlijk nooit meer 2 kasten gingen passen.
Tantetil Hopsatee Haha erg he. Maar Mick komt elke dag thuis met een tekening of een kurk op een papiertje geplakt. Wat moet ik met al die zooi. Echte uitgebreide tekeningen of bijzondere kunstwerken bewaar ik soms wel, de rest gaat zo de prullenbak in.
Lumihiutale Tantetil Echt he,J. komt ook vaak thuis met wat gekrabbel op een papier.. Ik voel me soms nog schuldig ook wanneer ik zoiets weg doe๐
Hopsatee Tantetil Ja hier net zo. Mooie dingen die โbijzonderโโzijn of zo gaan in een map. De rest ook weg ๐
Uilenmama Tantetil Dat doe ik ook. Mooie tekeningen komen te hangen in het museum ( gang) rest gaat naar de papierbak
Sevenof9 [verwijderd] haha de tekst klopt wel maar dan zo'n opgeruimde keuken erbij en alles dat qua kleur precies bij elkaar past maakt het niet heel geloofwaardig van die vrouw๐