[verwijderd] Lumihiutale oh dat heb ik ook een keer gehad, dat mens snapte niks van mijn achternaam. Jij kent mijn achternaam, hoe je die kan verknallen blijft me een raadsel đ
Devilschase Lumihiutale dit doet me de ken aan een brief die mijn vader op zijn werk kreeg. Hij werkte bij SISWO. Iemand aan de telefoon vroeg hoe je dat spelde. Staat er serieus op de brief dit: Simon Isaac Simon Willem Otto Plantage Muidergracht ... Shit hey...
Manque Nescio Oooh die link had ik nog niet gelegd, maar ik vind het helemaal niet erg! PJ Harvey is zo cool <3
Nescio Manque Ja he! Ik kwam laatst toevallig op haar b-sides terecht, die zijn vaak nog specialer dan haar hits. Claudine, the inflatable one is zo'n pareltje.
Nescio Manque en ken je Long time coming? The harder I breathe the faster I go? Echt fantastisch. Nu wil ik ze allemaal luisteren, maar ik moet echt gaan slapen đ
Manque Nescio The harder I breathe wel. Het is wel een mood waar je in raakt als je eenmaal gaat luisteren he đ Ik moet zeggen, ik had deze muziek niet achter jou gezocht. Het is zo donker, ik ben verrast!
Nescio Manque Ik heb een heel eclectische muzieksmaak. The Doors, Nirvana, Joy Division, The Cure, Metallica, Radiohead, Kendrick Lamar, Queen. Ik kan heel veel waarderen, behalve als er geen gevoel in zit (Het meeste uit de top 40 vaak đ )