Hopsatee Misschien meer voor the best social media. Maar hier kan het ook. Prachtige (al weet ik niet of dat het juiste woord is, misschien meer confronterende? ) fotoβs op Instagram account van Ugur Gallen.
Manque @[verwijderd] , jij was dat toch die laatst zei dat die bordeauxrode All Stars mijn handelsmerk waren? π Over 50 jaar:
[verwijderd] Manque Jaaa dat was ik! Haha alleen op de fiets ipv op de step, dan klopt het helemaal. π
[verwijderd] Manque Die is hooguit een jaar of 35. Grijze pruik erop en we worden genaaid waar we bij staan...
Manque [verwijderd] Dus dat zou ik nΓΊ al kunnen zijn, als ik maar ergens een grijze pruik vandaan haal???
[verwijderd] Manque ja! De kans is groter dat je dat nΓΊ kunt doen met een grijze pruik op, dan de kans dat een 65 plusser dat nog altijd even uit de mouw tovert. Ze zullen bestaan, maar zijn zeldzaam...
Hooyo-shimbir [verwijderd] kleuren, eenvoud, gewoon mooi π. En daarnaast vind ik met name het vroege werk van Mondriaan heel mooi (en misschien wel te weinig bekend).
Ansji Hooyo-shimbir Mee eens! De meesten verdiepen zich niet in zijn vroegere werk terwijl ik persoonlijk dat nog het mooiste vind. Ik vind vooral de appelboom heel mooi die hij schets voor schets transformeert naar zijn latere stijl.
[verwijderd] Lumihiutale ik heb hier zΓ³ hard om gelachen gisteren, maar toen zag ik de reacties en durfde ik hem niet meer te plaatsen hier π
Schuurpapier Born2bme Geen idee, heel flauw van je.. Zo ben ik helemaal niet! π Ok misschien toch wel! Maat afgelopen week niet, want ik mag van mezelf alleen nog maar op vrijdag en zaterdag drinken π€
Born2bme Schuurpapier ah joh niet zo streng voor jezelf zijn! Ik drink zelf niet maar kom uit gezin waar moeders rustig elke avond 1 wijntje dronk