[verwijderd] Ik had geen eekhoorntjes π (alleen het mesje is kwijt, wellicht stond daar wel een eekhoorn op)
Toch6 [verwijderd] he die hadden wij thuis ook. Weet alleen niet meer van wie die was. Niet van mij, ik had een roze handvat
Puzzelstukje Wij hebben er alleen een lepeltje van en ik weet niet hoe ik eraan kom. Denk vroeger van mijn ouders geweest als ik t zo lees. Zal het eens vragen, leuk zoβn onderzoekje
Manque Puzzelstukje Het werd vroeger vaak gegeven als kraamcadeau, een verzilverd kinderbestek van Gero. Leuk om te zien dat nog zoveel mensen het hebben π
Puzzelstukje Toch6 bij mij hebben de meiden ook een eigen setje met naam en geboorte datum erin gegraveerd. Maar dat is niet van een eekhoorntje.
Hopsatee Misschien meer voor the best social media. Maar hier kan het ook. Prachtige (al weet ik niet of dat het juiste woord is, misschien meer confronterende? ) fotoβs op Instagram account van Ugur Gallen.
Manque @[verwijderd] , jij was dat toch die laatst zei dat die bordeauxrode All Stars mijn handelsmerk waren? π Over 50 jaar:
[verwijderd] Manque Jaaa dat was ik! Haha alleen op de fiets ipv op de step, dan klopt het helemaal. π
[verwijderd] Manque Die is hooguit een jaar of 35. Grijze pruik erop en we worden genaaid waar we bij staan...