[verwijderd] [verwijderd] Heb em doorgestuurd naar de mijne haha, weet de reactie nu al: "Fuck off!" π
iMoeder Fascinerend dit. Edit, niet echt leesbaar zo. Het origineel staat hier; http://www.victorvanwerkhooven.nl/2017/11/19/dutch-oud-nederlandsch-nederland/
[verwijderd] iMoeder Haha, ik zou de eeuwenoude gegraveerde tabletten wel eens willen zien die naar βAelmereβ refereren... die eeuwenoude nederzetting op de bodem van de Zuiderzee...π
[verwijderd] iMoeder ik ben voor een petitie om het terug te veranderen. Tilliburgis klinkt zo veel minder als het geluid van een uitgekotste haarbal..
iMoeder [verwijderd] Het is de eerste naam die op schrift is aangetroffen. Dat hoeft dus niet in 1600 te zijn. Blijkbaar is men ooit begonnen met Aalmere.
Rietje88 Niet los staand op zichzelf, anders dan is het wel een trieste tekst waar ik het niet mee eens ben. Maar in de context van de serie vind ik het op dit moment wel even grappig/herkenbaar: En wederom in de context van de serie:
Rietje88 [verwijderd] Alvast veel plezier! ik ga na 0:00 een proef abonnement regelen bij videoland om de serie weer van begin af aan te kijken π Ik ben benieuwd hoe lang ik erover doe. Nevermind. Ik heb die gratis weken geactiveerd en de serie blijkt er al van af gegooid te zijn...