Tantetil Manque het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen. Ga lekker kaasfonduen!
Manque Tantetil Jaaaa we gaan oudjaarsavond kaasfonduen! He @LucP ? =D Edit// herkenbaar plaatje trouwens, terwijl je het ene ding zit te snaaien (in dit geval ijs) alvast nadenken over welke dingen je nog meer wil eten 😆
Meca Manque Omdat ze de geraspte zwitserse kaas niet meer hadden, gegaan voor deze. Heerlijk! Geniet morgen 🥦🥕🥖🫕
Manque Rietjesbeker Morgen is het eindelijk zo ver! Lidl schijnt de beste fondue-kaas te hebben, dus daar ga ik naartoe!
Manque [verwijderd] Aaaah was jij dat! Dat is echt een gouden tip 🙂 Ga hem zeker onthouden voor 'geval van kaasnood'.
Marshmallow Manque ik maak gewoon een mix van mijn favoriete kaasfondue kaas 😬 Ik denk dat ik dit weer maak voor mezelf morgen.
Vulpen Het is al zo lang geleden dat ik kaasfondue gegeten heb, toen woonde ik nog thuis en waren mijn ouders nog bij elkaar. Door al @Manque haar posts heb ik daar enorm heimwee naar. Plus zin in kaasfondue.