[verwijderd] Hoor nu net dat ze een naam hebben. Maar of dat dan de vermoedelijke dader is? Ze zijn iig op zoek naar deze persoon.
Luuz Op twitter vermeld de politie dat men deze man niet zelf moeten benaderen, dus neem aan dat hij er wel iets mee te maken heeft. (Voor hetzelfde geldt is het een handlanger)
[verwijderd] Luuz ja dat hoor ik ook net, dat zeiden ze er eerder nog niet bij dus dan zal hij er inderdaad mee te maken hebben.
Honkeytonk Poeh , jee , vreselijk. Echt.. waar is de wereld mee bezig 🙁 hoe kan je als "mens" (al ben je die titel niet waardig als je dit doet) zoveel haat in je hebben, dat je willekeurige onschuldige mensen gaat neerknallen...
2littlemonkeys ik snap echt niet hoe je zoveel haat in je kan hebben om zoiets te doen. Echt ongelofelijk....
[verwijderd] Luuz vreselijk... 😢 Hier (Tilburg) ook duidelijk zichtbare politie rondom de school met ophalen net..
Toch6 Bij ons niks te merken, maar dat verwacht ik ook niet in een gat op zo'n 45minuten rijden van kanaleneiland.
Luuz Ik zie op tv dat ze honden met vesten ergens naar binnen gaan sturen. Heel stom; ik vind het zo sneu voor die beestjes.
Toch6 Luuz waarom stom? Waarschijnlijk zijn ze ergens op getraind wat hun beter kunnen dan mensen (explosieven?)
Luuz Toch6 ja dat is ook absoluut zo. Ik begrijp best waarom ze honden inzetten hoor, compleet logisch. Ik bedoel dat ik het stom vind dat ik het zo sneu vind🙈
Vulpen [verwijderd] Ja, bijna spijt dat ik niet toch thuis ben gaan werken vanwege die staking, was nu toch erg fijn geweest... Weet nog niet of ik via Utrecht durf te reizen. Vind het erg akelig allemaal.
[verwijderd] Bah, ik hoor zojuist dat die auto van de verdachte een paar 100 meter vandaan stond van het huis van mijn broer 🙁
Rietjesbeker Wat is er toch mis met de mensheid (ik neem dit begrip maar even ruim) dat mensen elkaar zomaar neerschieten? Ik heb hier ook weer geen woorden voor. Een persoon (zoals ik nu mee krijg) die zo veel angst en terreur zaait.
iMoeder Ik lees nu op Twitter dat de dader en het eerste slachtoffer een relatie hadden. En dat het dus om geweld in de relationele sfeer zou gaan. Dader mentaal beperkt en met gewelddadig verleden. Was verdachte in een verkrachtingszaak van het slachtoffer.