iMoeder Hooyo-shimbir Ik gebruik 100 Mg 5-HTP van NOW en 750 Mg L-Tyrosine ook van NOW. Geen lysine dus, (dat is volgens mij iets tegen koortsblaren.) De 5-HTP neem ik 1 a 2 uur voor het slapen gaan. De L-Tyrosine gebruik ik in de ochtend. Ik bestel ze allebei meestal via iHerb.
Hooyo-shimbir iMoeder ik heb nu.voor 2 maanden 5htp 100mg en t-lyrosine 500mg besteld en kan evt dan nog naar 750mg gaan. Eerst even kijken hoe dit bevalt.
[verwijderd] Ik slik dagelijks Vit.C Vit.D Vit.B complex Vit.B12 (heb een Vit.B12 opname stoornis maar slik onder het mom baat het niet schaad het niet). Foliumzuur Sinds gisteren ga ik weer dagelijks magnesiumcitraat slikken (deed ik alleen in periodes dat mijn nek vast zat na een operatie). L-Lysine (sinds ik dat slik al 3 jaar geen koortslip gehad dus durf niet te gokken om te stoppen) En ik spuit om de 2 a 3 dagen Vit.B12 (ivm die opname stoornis).
Pimpelmeesje Orthica prezwangerschap multi capsules. Niet meer relevant, maar ik maak ze wel op, krijg ik toch mn vitamientjes binnen.
iMoeder [verwijderd] Van creatine ga je wel aankomen omdat je er vocht van gaat vasthouden. (Is ook de reden dat bodybuilders dat gebruiken, word je letterlijk voller van) Dus die gebruik ik niet. Voor uithoudingsvermogen etc kun je dan beter NAC (N-Acetyl Cysteine) gebruiken. En whey is gewoon melk eiwit.