Sdonya
Of ze mogelijk beledigd zal zijn of niet, jou gezondheid gaat voor toch. En ja stress kan ook veel doen, maar dat is wel heel makkelijk om dingen op te gooien zeker als je aangeeft dat niet te hebben. Zou eerst andere dingen uitsluiten.
Goed dat ze aangeeft dat het niet alleen daarvan kan komen, maar wil ze ook verder met je kijken door bijvoorbeeld uitgebreid bloedonderzoek?
Jij hebt klachten en de schildklier heeft op zoveel meer invloed dan menig mens denkt.
Zijn je antistoffen bijvoorbeeld al eens getest, ferritine en zo nog een aantal dingen?
(weet het lijstje zo even niet uit mijn hoofd, kan als je wilt morgen ff nakijken.)
Ik zou juist op meer bloed laten prikken, haaruitval kan komen door te lage waarde van ferritine als ik me niet vergis en iig zorgen voor vermoeidheid. Het werkt allemaal beetje samen zeg maar en als zij er te weinig van weet kan die internist verder helpen.
Wat de tsh waarde betreft, de een heeft al klachten met 0.5 punt hoger (of lager) dan de gemiddelde waarde de ander met 3+ punten hoger. Dat verschilt dus erg per persoon, ik zou toch zeker met 4 weken weer een bloedtest willen om te vergelijken en niet maanden afwachten of het beter of slechter zal gaan.
Mocht je meer willen weten geef maar aan, nu hoogtijd voor bed.
Edit na lezen van je eerdere reacties op berichten: Stemmings wisselingen kunnen daar ook erg bijhoren zeker als andere waarden (waar niet standaard op getest wordt) ook afwijkend zijn. Trage en of snelle schildklier kan erfelijk zijn en/of door zwangerschap komen.