Owl Het ziet er inderdaad niet gelig uit, hopelijk is het iets anders en gaat ‘t net zo snel weg als dat het op kwam zetten!
Cactusje Hooyo-shimbir Ik vind het wel op een koortslip lijken. Bij mij gaan ze ook heel snel, meestal komen ze bij mij snachts op, savonds als ik naar bed ga niks aan de hand en de volgende ochtend een flinke blaas. Maar zoals eerder gezegd zou het net zo goed krentenbaard kunnen zijn. Bij beide geen idee of het koorts kan veroorzaken.
Hooyo-shimbir Owl ja eerste keer dat ze zo plekje heeft... Ze heeft het gister kapot gekrabd want ze wilt geen bultjes 🤦🏾♀️ en dat deed daarna zo zeer dat ze moest overgeven. Ben ookal de halve nacht in de weer haar bloedsuiker stabiel te houden 😩
Hooyo-shimbir Volgens de ha is het krentenbaard heb een ab zalf gekregen. Zag wel zojuist op haar vingers ook allemaal bultjes.
Hooyo-shimbir Diazz sinds vannacht niet meer! Gister ochtend zat ze weer veel te laag in haar bloedsuiker maar gelukkig daarna stabiel gebleven. Zo opgelucht over
Sneeuwvlok Mijn dochter had ook koorts en krentenbaard. Ab zalf hielp niet (haar hele gezicht zat er onder) en toen kreeg ze een kuur. Beterschap!
[verwijderd] Het vocht is gigantisch besmettelijk. Was haar handen met betadine scrub. Nagels kort zodat dat geen bacteriën kunnen gaan nestelen.