De buren hebben zonnepanelen laten leggen en sinds die dag krijgen we altijd een kleine douche als het regent en we de voordeur uitlopen.
Een goot is een beetje ingezakt waardoor het water naar onderen sijpelt. Als het echt hard en lang regent komt er ook een beetje water langs onderen bij de voordeur naar binnen.
M'n vriend heeft er iemand naar laten kijken en het probleem ligt bij de buren. Bij hun is de goot doorgezakt. De kosten kunnen tot 300 euro oplopen.
Het probleem. Ikzelf ben een echte seut en als ik het gesprek aan ga laat ik me zo afwimpelen.
Mijn vriend en de buurvrouw samen gaat niet echt goed en mijn vriend is heel direct, vaak te direct.
Maar tja we moeten wel altijd uitkijken hoe de wind staat als het regent om geen volle douche te krijgen dus het moet wel gemaakt worden.
Maar welke tactiek komt het beste aan? Ik de seut die me laat afwimpelen, m'n vriend die misschien kwaad gaat worden en de buren hebben hun problemen.
M'n vriend wou contact leggen met hun schoonzoon die een handige Harrie is maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. Zelf is m'n vriend helemaal niet handig voor een tijdelijke oplossing te creëren.
Bericht niet meer volledig voor privacy buren.