[verwijderd] ik heb ontworteld ook gekocht want die sprak me ook heel erg aan. En daar ben ik mee begonnen nu. Wat een tof boek! Leest heerlijk weg

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir Ja ga hem nog maar een keer bij de bieb reserveren denk ik hoor, sinds jij hier over postte zit hij steeds in mijn hoofd dat ik hem toch nog een keer helemaal wil lezen.
    Maar eerst even mijn huidige serie uitlezen, daar zit mijn gebrek aan concentratie ook al in de weg πŸ™ˆ

[verwijderd] zeker doen! Ben nu al op 1/4, leest niet heel lastig weg en jeetje echt een goed verhaal. Succes met je boek nu, jammer als de concentratie zo in de weg zit. Ik heb daar na het overlijden van Jamielah ook heel lang last van gehad en nu nogsteeds met vlagen.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir knuffel ❀
        Ik heb het gelukkig ook niet meer altijd hoor, maar ik zit nu net in boek 4 van een serie van 8 en ineens is het weer weg. Maar heb mezelf voorgenomen om niet over te stappen naar een ander boek voordat ik me hier weer toe kan zetten, want dit is mijn 4e poging om deze serie (glazen troon) te lezen en steeds stop ik en daardoor ben ik nooit verder gekomen dan deel 5. Wil hem nu echt een keer uitlezen..

Ik heb Donker woud van Nicole Krauss net uit en ben nu bezig in De geschiedenis van de liefde. Heeft nog iemand hier iets van haar gelezen?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
            5 dagen later

Nescio Ja! In elk geval Geschiedenis van de liefde. Volgens mij vond ik het nogal moeilijk. Mijn vrouw vond het erg goed!

Ik heb vandaag Niemand ziet het van Dolf Verroen gelezen. Ongelooflijk dat iemand op negentigjarige leeftijd nog zo goed kon schrijven, vond het echt mooi. En ik heb vroeger eens een brief van hem gehad dus ik vind hem sowieso tof.

7 dagen later
            • [verwijderd]

Ben vandaag aan dit boek begonnen en vind het toch bijzonder hoeveel er overeenkomt met onze covid situatie πŸ˜…

2 maanden later
              • [verwijderd]

[verwijderd] weird. Sommige dingen waren leuk, andere sloegen nergens op maar het idee is wel duidelijk. we are the reason... op zich wel een goed boek, 4/5.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ben gisteren aan dit boek begonnen. 100% guilty pleasure...πŸ˜…

verder:
              Alen carr’s easy way to mindfulness

Repetitief, ik heb het boek niet uit kunnen lezen, ik rook niet en hij geeft vooral voorbeelden die herkenbaar zijn voor rokende mensen, want zijn easy methode is vooral bekend om te helpen met stoppen met roken. Ik vond het niks! 1/5

[verwijderd] ik heb die van Harry en Meghan gepoogd te lezen. Best interessant, maar wel erg slijmerig. Ben halverwege ofzo gestopt

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Pietje1987 ja ik ben nu klaar met mijn extract, twijfel of ik het wel of niet ga kopen. Kan ook niet zeggen dat het erg goed geschreven is namelijk, het is meer een opsomming van gebeurtenissen (of nou ja, die zei dit, die zei dat..), geen mooie beschrijvingen..

• [verwijderd]

Ik verhuis hem even hierheen:

[verwijderd] [verwijderd] oké, dat was zonder twijfel het meest unieke boek wat ik ooit heb gelezen, maar wel héél erg gaaf. Is een combinatie van paranormale roman en thriller, echt nergens mee te vergelijken. Holy mega plottwist, die ik écht niet zag aankomen ondanks dat ik wel eens van de theorie gehoord had, onmogelijk om weg te leggen, superspannend.. zeker een aanrader!

https://www.bol.com/nl/p/layla/9300000000109045?referrer=socialshare_pdp_androidapp

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sneeuwvlok ik ook, deze is ook pas vorige week uitgekomen! Heb je Verity gelezen? Dat sfeertje heeft hij een beetje. Maar dan anders πŸ˜…

[verwijderd] Ja die heb ik gelezen! Was totaal anders dan andere boeken van haar en de twist zag ik echt niet aankomen!

Ik ben benieuwd naar dit nieuwe boek!

• [verwijderd]

Sneeuwvlok ja deze heeft dus ook zo'n leuke twist waar je kaak van op de grond valt πŸ˜‚

• [verwijderd]

[verwijderd] jeetje heb je m nu al uit??? Maar klinkt tof zeg. Zal er vandeweek eens naar kijken, maar heb eigenlijk het plan om zelf weer te gaan schrijven nu ik de rust weer te pakken heb 😁