[verwijderd]
[verwijderd] ik durf er nu naar te kijken . Even kijken of de bieb deze heeft. Ik heb weer twee plekken vrij om te mogen reserveren.
[verwijderd] ik durf er nu naar te kijken . Even kijken of de bieb deze heeft. Ik heb weer twee plekken vrij om te mogen reserveren.
Ik heb vorige week Hex gelezen van Thomas Olde Heuvelt. Het verhaal had zo uit Stephen Kings brein kunnen komen. Schrijfstijl is wel anders. Ik ben er nog niet uit wat ik van net boek vind. Het was heel spannend met een bijzondere opbouw naar de climax. Maar dat einde...
Aries Ja, ik heb begrepen dat er twee versies zijn en ik weet niet zeker welke ik heb. Ik heb de epub van iemand gekregen en achterin staat 2013. Heb net ook even gegoogeld en een boekverslag gelezen van iemand die de nieuwere versie heeft gelezen, op basis daarvan denk ik dat ik de oude versie heb gelezen. Ik vind het einde dan ook weinig subtiel
Zijn nawoord heeft ook wel een hilarische opening: ‘Sorry daarvoor... ik liet me een beetje gaan.’
Adje ik heb de nieuwe versie gelezen en vond het einde daarin wel erg goed. Nu was ik nieuwsgierig naar het 'oude' einde, dus heb ik het oude boek gereserveerd. Ik ben benieuwd....
Verder vond ik het een heel goed boek en zeker in de regionen van Stephen King. Zijn volgende boek Echo ligt nu op mij te wachten.
Ik heb recent het tweede deel van de Jack Reacher serie van Lee Child gelezen. Nu net de derde opgehaald.
Adje nee niks meer zeggen, nav jullie reacties staat deze nu op mijn verlanglijstje
Ik ben weer volop bezig in de Bourgondiërs. Ruim over de helft nu. Wil hm uit hebben voor we op vakantie gaan. T blijft een boek waar ik na 10 pagina's echt even moet stoppen omdat ik anders de info niet meer opneem. Is dat normaal bij dat soort boeken? Bij literaire romans lees ik een boek in een paar dagen weg.
Hooyo-shimbir dit soort boeken kosten mij ook heel veel tijd. Er staat ook zoveel informatie op een paar pagina`s. Daarnaast mis je het effect van de ‘page turners’ waardoor je ook minder makkelijk snel doorleest. Ik lees dit soort boeken vaak gelijktijdig met andere boeken. Een boek voor ontspanning en een boek vanuit interesse.
[verwijderd] Oeh, dan hoop ik dat ik vaag genoeg ben gebleven En het boek is zeker een aanrader!
[verwijderd] ja dat doe ik ook. Al 3 andere boeken uit en met deze pil pas over de helft
Iemand nog een leuke tip voor de vakantie? Wij gaan volgende week 3 weken op vakantie en ik wil een oefen- of doeboek mee. Ik heb al het boek mindful wandelen in mijn mandje liggen bij bol.com met daarin allerlei oefeningen. Ik zoek er nog iets bij. Iets creatiefs of iets met ontspanning?
De Droom van Marc Hebbrecht. Een (psychoanalytisch) boek over (surprise!) dromen.
Opleidingsgerelateerd, maar ik geniet van ieder woord.
Hooyo-shimbir ik zit net een filmpje van dit boek te bekijken. Het ziet er prachtig uit en de inhoud spreekt mij aan. Ook een mooi boek voor op de koffietafel in de wachtkamer van mijn praktijk. Dank voor de tip!
Ik heb ook nog deze besteld voor de vakantie. Ik kende het hele principe van een art journal niet en ben benieuwd.