• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb net Sexy but tired, but sexy van Jamie Li gelezen. De opzet is wel leuk, maar erg oppervlakkig qua inhoud.
Zolang je je concealer maar bij je hebt, vergaat de wereld niet. Dat soort.

Geen aanrader wat mij betreft.

fafa Ja die is fijn hรจ ๐Ÿ™‚

Ik ben het vierde boek van Het Bureau van Voskuil aan het herlezen. Fantastisch is het, een boek dat nauwgezet het (kantoor)leven beschrijft. 5/5

• Owl vindt dit leuk

Pietje1987 die wil ik ook nog lezen, was laatst al op zoek naar de complete serie in het engels op mp, maar nog geen succes

• [verwijderd]

iMoeder Kan ik ook goed begrijpen!

• [verwijderd]

iMoeder
      Ik heb nav jouw post even gegoogled, ik heb de hele ophef gemist joh. Kan het er overigens alleen maar mee eens zijn.. Met de ophef dan. ๐Ÿ˜‰

• [verwijderd]

Heeft iemand ervaring met het boek Babe you got this? Ik wil hem graag lezen, maar is niet te verkrijgen in de bieb.

een maand later

De urenfabriek heb ik onder ander vorige week gelezen. Is geschreven door Fleur Brockhus.
      Iemand haar boeken gelezen?

Ik lees het liefste thrillers, maar vond dit een leuke voor tussendoor.

Ging over een net-beginnend advocate en hoe ze dat ervaren heeft (met vast een korreltje zout geschreven).

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Deze mocht ik gisteren eindelijk ophalen. Toen ik hem reserveerde waren er nog 127 wachtenden voor mij, maar er waren ruim 25 exemplaren beschikbaar in de hele provincie. Uiteindelijk nog geen drie maanden gewacht. Ik ben net begonnen.

• [verwijderd]

Ik ben net in โ€œde kracht van kwetsbaarheidโ€ begonnen, geen idee of ik het ooit ga uitlezen. Maar gekocht nav de talk van Brenรฉ Brown op Netflix...

leek me wel iets waar ik wat mee kan...

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vind de titel prachtig en ik heb het even opgezocht. Het klinkt interessant en ik begrijp dat het geen vaag zelfhulpboek is? Daar hou ik namelijk niet zo van ๐Ÿ˜ฌ.

smax de eerste twee hoofdstukken spraken mij direct aan. Ik weet nog niet helemaal waar het naar toe gaat. Ik ben benieuwd.

• [verwijderd]

[verwijderd] geen idee hoe vaag het gaat zijn... het stukje op Netflix kwam vrij nuchter op me over eigenlijk ๐Ÿค” maar als het heel zweverig gaat worden, houdt het hier ook vrij snel op hoor ๐Ÿ˜‚

maar een tijdje terug is er een kwartje bij me gevallen, dat mislukkingen juist horen bij succes, en dit boek gaat een beetje in die toon verder, waardoor het me zo aansprak.

dat je alleen als je je kwetsbaar opstelt, echte dingen kunt bereiken...

• [verwijderd]

Zondagskind van Judith Visser vond ik mooi. Mede omdat ik zelf ass heb, zij brengt het zo goed en makkelijk leesbaar onder woorden. Voor mij was het af en toe best confronterend

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik las ergens dat ze zich vooral baseert op wetenschappelijke inzichten. Een aantal lezers gaven in de reviews aan dat ze het te theoretisch vonden. Dat spreekt mij juist aan. Het komt in ieder geval niet zweverig over en de boodschap lijkt mij interessant. Ik ga even kijken of ik het al in onze bieb kan reserveren.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik zit nog even de reviews te bekijken en herinner me weer waarom ik het boek gekocht heb (sorry, zwangerschapsdementie ๐Ÿ˜‚)

Dat sprak me erg aan en leek me nuttig voor mezelf verder uit te zoeken ๐Ÿ˜‰

• [verwijderd]

Ik heb vorige week Verlichting van Stephen King gelezen. Een novelle van 128 pagina's. Precies lang genoeg om tijdens het middagslaapje van onze zoon te lezen ๐Ÿ˜Š

Een verhaal waar ik lekker vlot doorheen kwam. Heel actueel en een vleugje magie. Hij zorgt ervoor dat je even in de huid van het hoofdpersonage kruipt. Een boekje waarvan ik baalde dat het zo kort was, maar tegelijk was het zo volledig en af.

Ik heb net 'Fuzzie' van Hanna Bervoets gelezen. Gewoon zo'n Hanna-boek is het, maar een fijne ๐Ÿ™‚

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ben echt groot fan van stephen king. Ik vind zijn verhalen heerlijk en tegelijk verontrustend. Hoe werkt het hoofd van deze man dat hij dit kan verzinnen? Ik heb deze nog niet gelezen, want hij was de laatste keer nog niet beschikbaar in onze bieb. Ik zit mij er nu al op te verheugen.