[verwijderd] Ik volg, wilde binnenkort een zelfde topic openen. Laatste die ik gezien heb was Isn't it romantic, niet nadenken en gewoon even lachen. Plus, Rebel Wilson ♡
iMoeder [verwijderd] Daar was ik ook aan begonnen! Moet em nog wel af kijken maar lijkt me zeker leuk.
Robije iMoeder oh ik zie net dat charly hunnam er in speelt 💕. Denk dat ik hem van t weekend ga kijken.
SYRV iMoeder Mijn vriend heeft deze film vandaag gekeken en was er lyrisch over. Ik heb niet meegekeken dus kan niet oordelen maar volgens hem eeen aanrader 😉
Adje Ik vond ‘Passengers’ erg leuk en ook ‘Hunt for the Wilderpeople’ En ‘Girl on the train’ is ook goed, maar het boek is beter.
[verwijderd] Ik heb vorige week de film isnt it romantic met Rebel Wilson gekeken. Echt een leuke grappige verstand op 0 cliche film. Mijn moeder vond hem trouwens vreselijk, dus smaken verschillen, maar ik vind het een aanrader.
Sneeuwvlokjes Ik heb zojuist “when the bough breaks” gezien. Gaat over een man en vrouw waarbij het niet lukt om zwanger te blijven. Ze schakelen een draagmoeder in. Die draagmoeder lijkt heel vriendelijk maar niets is wat het lijkt... Mocht ik iemands interesse hebben gewekt; kijk deze film aub niet! Wat een vreselijk slechte film. Echt zonde van mijn tijd.
Sneeuwvlokjes [verwijderd] de revieuws op imdb beloofde al niet veel goeds maar het verhaal sprak me aan dus ik gaf het toch een kans. Slecht acteerwerk, slechte verhaallijnen, maar bovenal: zeer onbevredigend einde.
[verwijderd] Oke, welke film moet ik zien vanavond? Ik hou niet van horror. Hoor graag jullie suggesties.
Tantetil [verwijderd] ik heb gister sinister 2 gekeken en in mijn broek gescheten toen ik naar bed ging en man nog beneden bleef hahaha