[verwijderd]
[verwijderd] haha, ik ook!
Maar ik denk ook dat mijn dunne haar niet zo mooi is lang.
[verwijderd] haha, ik ook!
Maar ik denk ook dat mijn dunne haar niet zo mooi is lang.
Ik heb altijd lang haar gehad, afgezien van mijn kindtijd toen had ik altijd een bob. Dat lange haar zal nog wel heel lang zo blijven. Ik vind het mooi lang en ik heb gewoonweg een te bol hoofd voor een kort kapsel. Ik heb het eigenlijk altijd los, met highlights of bayalage. Mijn voorkeur gaat uit naar stijlen met de stijltang maar met dit piep weer is dat onbegonnen werk dus laat ik de krul erin. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik er bij loop met een coupe “leeuwenkoning” maar gek genoeg krijg ik er dan de meeste complimenten over.
Ik ben ook erg gehecht aan mijn haar. Ik heb heel lang, rood haar. Ik haat de kapper, dus ik laat maximaal 1 keer per jaar de puntjes knippen.
Wel zou ik eens heel graag iets geks willen, een rare kleur er in of een stuk opscheren. Maar dat voelt zo onvolwassen en ik durf sowieso niet
Wel heb ik er verschillende malen van die Afrikaanse vlechtjes in gehad voor een tijd, dat vond ik echt heerlijk. Misschien dat ik die weer opnieuw ga laten zetten
Ik ben helemaal niet gehecht aan mijn kapsel. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, maar wel veel verschillende lengtes en modellen gehad. Ik laat het nu groeien en wil het graag doneren als het heel lang is. En ik denk erover om dan mijn haar te millimeteren, ik wil heel graag weten hoe dat eruit ziet. Iedereen verklaart me voor gek dus dat is extra reden om het te doen.
Niet! Ik heb heel dun en broos haar, ook door schildklierproblemen.
Lang is geen optie, dan breekt het gewoon af. Dus ik blijf bij korte wilde krullen die alle kanten oppieken
Ik heb ondertussen al jaren ongeveer hetzelfde kapsel. Lang, niet geverfd haar. In mijn tienerjaren wel verschillende lengtes en kleuren gehad. Ik heb het wel een hele tijd vast gedragen omdat mijn jongste mijn haar zo interessant vond maar nu draag ik het best vaak weer los. Ik ben ook een beetje aan het zoeken hoe ver ik wil gaan om de maximale krul erin te krijgen, merk wel dat ik dat maar veel gedoe vind.
Ik heb jarenlang lang haar gehad, tot mijn billen. Daarna over gegaan op een bob, en nu sinds 2 jaar weer mijn haren aan het laten groeien. Het is nu van een bob tot halverwege mijn rug gegroeid. Inmiddels ook geen zwart haar meer, maar donkerbruin met bayalage. Ik ben dus denk ik wel erg gehecht aan mijn kapsel, ik verander niet zo vaak van look.
Ik had meer dan 40 jaar lang haar tot aan me billen.
Enig variatie; pony, dan weer lang, pony.
Vanaf me 20, highligts enz. Zodat ik toch ook wat anders heb.
Vorig jaar de fout gemaakt om het een flink korter te laten knippen in laagjes. (Lees ruim 20cm eraf)
Dat was geen succes, inmiddels weer op 1 lengte.
En nu laat ik het voorlopig weer groeien.
Maar als ik veel mensen zie met een leuke bob, dan vraag ik me wel af. Hoe zal dat me staan?
Ik ben niet zo gehecht aan mijn kapsel.. Ik wissel regelmatig van stijl naar krullen, van lang naar korter en van kleur
2 weken geleden stuk eraf laten knippen en highlights erin, lekker zomers
Hier ook gehecht 1 keer een uitstapje naar kort gedaan maar nooit meer.
Dus altijd wel rond dezelfde lengte hier.
Ik heb nu alweer jaren lang haar tot halverwege mijn rug. Maaaaaar ik heb wel veel variatie gehad in de tijd dat ik in een kapsalon werkte. Van blond naar donker naar roodbruin naar koper.. echt dat felle wat Victoria koblenko toen de tijd had. Van over Mn schouder tot boven Mn schouders naar bob.. kort boven op achter lang.. dreads en nu al jaren grijsblond met uitgroei. Lekker nonchalant. Ik hou ervan!
Ik ben erg gehecht aan mijn kapsel. Ik heb eigenlijk altijd een soort lange bob (tot net boven mijn schouders), met heel veel laagjes erin. Het gaat anders snel hangen en dat staat zo lijzig.
Ik heb vroeger wel langer haar gehad (tot halverwege mijn rug), maar eigenlijk vind ik dat niet echt staan. Korter (het kortst dat ik ooit gehad heb was net onder mijn oor) staat frisser en volwassener.
Enige nadeel is dat ik best vaak naar de kapper moet om het model erin te houden.
heeeeeel erg gehecht. Ik verander zelden én als ik verander heb ik binnen een dag spijt. Ik wordt wel grijs, dus het enige dat hier "veranderd" is dat ik verf. Uiteraard in mijn eigen haarkleur
Ik ben duidelijk niet zo van de veranderingen qua haar.
Vanalles van dreads tot halverwege mijn rug tot opgeschoren in mijn nek en 10 cm bovenop.
Veel lange bobs gehad , maar nu met rolstoel bewust lang laten groeien.
Ik ben nu bezig mijn natuurlijke slag/golven in mijn haar terug te laten komen met de Curly girl methode. Erg gaaf om te zien wat een andere benadering al voor verschil maakt.
Ik ben niet gehecht hoor. Allerlei kapsels gehad. Nu is het tot iets boven mijn schouders en doe ik er nat mousse en alles in zodat het krult. Maar het is elke keer maar weer afwachten hoe het opdroogt, dus ik heb er eigenlijk genoeg van. Mijn haar is erg pluizig en krullend.
Ik heb al zoveel verschillende kleurtjes en lengtes gehad. Leuk juist vind ik. Mijn haar valt nu tot onderste deel schouderbladen en ga het binnenkort weer in een wat langere bob laten knippen. Het groeit wel weer aan tenslotte.
Famofthree werkt dat ook al je lichte slag hebt? Het lijkt allemaal zo ingewikkeld, maar zou het ook best willen proberen.