Lieve allemaal,
Ik loop er al een tijdje tegenaan te hikken maar vandaag de knoop doorgehakt en besloten om mijn account op te zeggen.
Ik vertrek niet uit boosheid, maar wel een beetje met verdriet, dat moet ik toegeven.
De laatste tijd voelt het forum niet zo lekker voor mij. Ik krijg steeds conflictjes met mensen en dat ligt vaak aan mij, hoe ik dingen communiceer. Ik weet dat ik hard ben soms, wat ongenuanceerd en onnadenkend over de gevoelens van anderen voordat ik op enter druk. Ik bedoel het goed en oprecht maar het gaat elke keer weer fout. Dat is helemaal niet wat ik wil. Mijn intentie is nooit om iemand te beledigen of pijn te doen. Ik ben iemand met een sterke (soms onpopulaire) mening over bepaalde dingen, ik kan dat niet ontkennen of verbergen. Dit is wie ik ben, en ik moet me misschien beseffen dat online praten -zonder iemands gezicht en intonatie te kunnen zien- gewoon niet voor mij bestemd is.
Er spelen op dit moment meerdere dingen in mijn leven. Een zorgenkind, een burn-out. Ik mis mijn familie gigantisch. Daardoor ben ik emotioneler, prikkelbaarder.. dat zie ik maar ik heb er op dit moment geen energie voor, en de tools voor, om dat te veranderen. Terugtrekken lijkt me daarom verstandig voordat mensen echt een hekel aan me krijgen.
Deze plek was een plek waar ik lekker kon kletsen, soms kon discussiëren, soms een akkefietje en weer door. Een plek waar ik ontzettend veel tips en knuffels heb ontvangen mbt Robbie. Zoveel support voor de ontwikkelingen en fases waar hij en ik doorheen zijn gegaan. Daarvoor wil ik jullie zo hard bedanken. Zijn eerst woordje, zijn eerste gebaar, zijn eerste contact met een ander kindje. Het traject dat werd opgestart, de realisatie dat ons kind echt autisme heeft. Jullie waren er toch een soort van bij. Zulke lieve tantes voor hem! Ik word er emotioneel van 🙂
Ik wil jullie allemaal dikke knuffels geven en dankjewel zeggen voor de mooie jaren!
Misschien dat ik me weer aanmeld als ik me weer beter voel en minder prikkelbaar ben.
Groetjes,
Sanne