Angel1980 Louelle81 welkom terug! π En als er echt conflicten zijn die je blijven achtervolgen, dan is soms inderdaad de oplossing op afscheid te nemen. Maar goed om te lezen dat je terug bent gekomen om o.a. hiermee te leren omgaan.
[verwijderd] Angel1980 voor mij waren er ook nog andere redenen om mijn account te laten verwijderen π
Madeliefje06 [verwijderd] Nee toch π Ik zou het jammer vinden als je hier weg gaat al ben ik meer een meelezer. Ik denk ook niet dat iemand hier zo over je denkt zoals je in je laatste post beschrijft
Vulpen [verwijderd] Hoi, alleen beheerders kunnen verwijderen, ik kan alleen tijdelijk bannen. Maar ik hoop heel erg dat je blijft, eigenlijk! Wil je echt je hele account weg of is tijdelijk bannen ook okΓ©, dat je er nog even over na kunt denken?
[verwijderd] Tantetil ik heb het idee dat ik gezien wordt als iemand die intolerant is naar moslims. Dat ben ik helemaal niet. Ik ben tegen volledige gezichtsbedekking maar dat staat blijkbaar gelijk aan elkaar. Ik vind het verschrikkelijk als men een verkeerde indruk heeft van mij, het voelt onrechtvaardig. Het lukt me niet om het recht te zetten dus dan is het beter om gewoon te gaan.
Honkeytonk [verwijderd] hΓ¨ meis! Niet gaan hoor! Ik ben ook tegen volledige gezichtsbedekking, maar dat heeft echt helemaal niks met intolerant tegen moslims te maken!! Laat je niet gek maken! Blijven hoor!! ππ
Deliana [verwijderd] Doe niet zo gek! Ik heb dat hele topic niet eens gelezen en ben vast niet de enige π Wanneer jou gevoel klopt en er inderdaad een paar mensen vinden dat jij een intolerante houding hebt t.a.v. een groep mensen.... Nou en? Jij weet wel beter toch? Zou me daar absoluut niet door laten wegjagen π
Bloem [verwijderd] Neeeeee... wat jammer. Al begrijp ik je gevoel wel. Maar ik zou het heel zonde vinden als je weg zou gaan.