[verwijderd] Ik wil ook graag een ban aanvragen! Ondanks de fijne topic, merk ik dat ik toch vaak 'onnodig tijd kwijt ben' door topics door te spitten. Even een telefoon rehab!
[verwijderd] Zou mijn account verwijderd kunnen worden? Succes met het forum en wie weet zien jullie me in de toekomst weer π
[verwijderd] Hai @Manque , mijn account mag nu echt verwijderd worden. Ik merk dat ik steeds minder tijd online wil spenderen. Dank voor dit fijne forum, jullie hebben echt iets moois neergezet!
Manque @Meisje#92741 Heel jammer π ik ga je missen, Meisje! Misschien tot ooit. En bedankt voor het compliment π
[verwijderd] Ik wil toch weer een ban voor minstens een week. Ben veel te veel hier aan het lezen en dat doet me niet veel goed. Ik twijfel nog over opzeggen, dus eerst maar (weer) een ban. Dankje alvast.
[verwijderd] Hoi. Ik dacht dat dit forum anders zou zijn dan het nu is. Ik wil graag mijn account opzeggen. Het heeft voor mij zo geen enkele meerwaarde.
Ysabella [verwijderd] ik ben eerlijk gezegd heel nieuwsgierig hoe je dacht dat het dan zou zijn. ππΆ