Allerliefste forummensjes,
Het is tijd dat ik afscheid ga nemen van jullie. Iets wat ik nooit gedacht had te doen, maar nu ervaar nodig te hebben.
Ik wil jullie allemaal uit de grond van mijn hart bedanken voor alles wat jullie mij gegeven en geleerd hebben.
Het liefst wil ik jullie allen persoonlijk aanspreken, maar dan wordt het wel een heel lang bericht..
Dus deze is voor ieder van jullie:
Dankjewel voor alles wat je hebt bijgedragen in de periode dat ik hier lid ben geweest.
Voor het delen van je kennis, en het breder maken van mijn wereld.
Voor je steun, als ik hier weer voor de zoveelste keer liep te klagen.
Voor je humor, ik heb zo veel gelachen hier!
Voor de discussies als ik soms niet met je op een lijn zat. Ik heb hier zo veel geleerd over het mogen laten horen van mijn mening, dat we het niet altijd eens hoeven zijn en elkaar toch nog steeds kunnen waarderen.
Maar bovenal, dankjewel voor je aanwezigheid hier, gewoon het zijn wie jullie zijn. Omdat ieder van jullie wel iets heeft wat een blijvende indruk op me heeft achtergelaten.
Het is tijd voor mij om verder te gaan, om nieuwe stappen te gaan zetten en andere dingen te gaan ontdekken.
Ik zal jullie nooit vergeten, en altijd blijven waarderen voor de periode dat ik een deel van mijn leven met jullie hier mocht delen, en via deze weg deel uit mocht maken van dat van jullie.
Het gaat jullie goed, en wie weet, tot ooit! ❤️
Liefs, Buffy
Ps modjes: kunnen jullie mijn account verwijderen?