[verwijderd] June Hoi, Ik merk dat ik de laatste nog wel meelees maar niet meer veel reageer, dat ligt aan mijzelf. Ik vind het niet netjes tegen over de mensen die hier wel uitgebreid schrijven..
Vulpen [verwijderd] Het is toch geen schande om (voornamelijk) een meelezer te zijn? π€· Enerzijds snap ik wat je bedoelt maar elk forum kent over het algemeen meer meelezers dan meeschrijvers, dat hoort er gewoon bij.
Louelle81 [verwijderd] Idem hier hoor. Maar de lieve meiden hier zorgen goed voor elkaar. Er zal weer een tijd komen waarbij je weer meer kunt schrijven. Gewoon lekker blijven...
June [verwijderd] joh iedereen heeft toch van dat soort momenten? Ik ga je echt missen en je verhalen over je zoon. Je goede tips.
Deliana [verwijderd] hier ook hoor. Soms reageer ik een week niet, soms een paar dagen wat meer en dan ook weer een tijd niet. Zou het wel heel jammer vinden als je definitief vertrekt! Gelukkig zie ik het knappe koppies van je zoon nog op Instagram voorbij komen π
Manque Ik zie geen reacties meer van @[verwijderd], dus ik ga haar account opheffen. Jammer dat je gaat, @[verwijderd], maar weet je altijd weer welkom! Misschien tot over een tijdje π»
Ysabella Ik weet niet in welk topic ik dit kan vragen vandaar dat ik de vraag hier stel, maar ik wil al mijn berichten verwijderd hebben. π één voor één verwijderen en filteren duurt veel te langβ¦
Ysabella Trees Toch6 nee hoor, maar ik wil wel alles weg hebben en misschien mijn accountnaam veranderen.π
Manque @Ysabella Het spijt me dit te moeten zeggen, maar dat kan helaas niet. We kunnen een account opheffen, dan verandert je naam indd in 'verwijderd' en voor die tijd kun je zelf je berichten verwijderen of aanpassen, maar alles weghalen met één druk op de knop is geen mogelijkheid.
Ysabella Manque het is wat het is, het leek mij al onwaarschijnlijk hoor. Mijn account hoeft niet verwijderd te worden ik ben niet van plan om hier weg te gaan. Bedankt voor het reageren. π
Manque Ysabella Graag gedaan, ik heb je ook een PB'tje gestuurd. En blij om te lezen dat je niet weggaat π