Oh nee, je gaat toch niet weg hoop ik? Jawel? 😭😭😭
Gebruik dan dit topic voor je afscheidsrede en andere hartekreten die je nog kwijt wil voordat we je account verwijderen.
Het was ons een waar genoegen!

Manque heeft deze discussie vastgezet.
    2 maanden later
    • [verwijderd]

Sorry er komt geen hartenkreet, geen lange oratie. Ik merk dat het grootste deel van de onderwerpen en topics me niet interesseren. Ik merk ook dat de sfeer me steeds meer stoort, het voelt te hautain en in veel gevallen te rechtlijnig en bewust opstandig. Daarom bij dezen mijn afscheid van dit forum. Ik wens jullie veel plezier, mooie discussies en al het goede voor de kids.

• [verwijderd]

Wat jammer. Jij ook het allerbeste gewenst...

[verwijderd] wat jammer! Had het leuk gevonden als je was gebleven en topics had geopend over onderwerpen die je wel leuk vindt 🙂

• [verwijderd]

Wat jammer.

• [verwijderd]

@[verwijderd], jammer! Maar op zp ben je ook een paar keer stiekem terug gekomen dus wie weet tot over een tijdje 😉 voor tot die tijd wens ik je het beste.

Jammer, Blijdorp! Ik verwijder nu je account.

• [verwijderd]

Jammer! Ik herken het totaal niet, maar vervelend dat je het zo ervaarde. Succes verder!

• [verwijderd]

En waar ik gistermiddag totaal niet begreep waar Blijdorp vandaan kwam, ben ik inmiddels op hetzelfde punt aanbeland.
      Ik vind het echt heel jammer, maar wanneer je continu op je vingers moet gaan zitten uit frustratie ga ik liever iets nuttigs doen met mijn kostbare tijd.

@Manque: kun je a.u.b. mijn account sluiten? We spreken elkaar ongetwijfeld ergens anders nog wel weer... :

• [verwijderd]

[verwijderd] Jammer! Sorry als mn topic daar de aanleiding voor was.

• [verwijderd]

[verwijderd] Nee hoor - er waren ook andere redenen...

Jammer @[verwijderd]! Ik het juist zo leuk wat jij schrijft en nou ben ik de enige met een rommelige tafel!

• [verwijderd]

Verdrietig dit 🙁

• [verwijderd]

:-(