[verwijderd] Strandbal Ik denk ook niet dat we winnen. Volgens mij is het veel te veel vriendjespolitiek. Maar goed, een leuke avond krijgen we vast wel!
Vulpen Ik denk Rusland of Zweden. Want mensen gaan denken: o ja, Nederland is de favoriet dus daar hoef ik niet op te stemmen dus dan stem ik wel op Zweden.
[verwijderd] Vulpen Dit denk ik dus ook. Dat anderen denken dat we er al zijn en dus geen stemmen meer nodig hebben. Weet iemand hoe dat andere jaren ging? Wonnen de favorieten ook daadwerkelijk?
Ysabella Ik heb besloten het songfestival te gaan kijken en nu zit mijn man demonstratief op zijn telefoon filmpjes te kijken omdat hij het er niet mee eens is, nu maar hopen dat ze allemaal vals zingen ( op 1 na) zodat hij nog chagrijniger word... de kleuter. ๐
Strandbal Ysabella aaah arme man van jou! Ik zou hem wat te drinken inschenken en zeggen dat ie gewoon zโn klep moet houden de rest van de avond ๐
Angel1980 Ysabella hahahaha ๐ Mijn zit boven tv te kijken, want stel je voor dat je tussen allemaal vrouwen moet zitten en mee moet kijken ๐
Angel1980 Strandbal hahahaha.. klopt! En nee, ik vind het niet jammer en vond het optreden ook waardeloos ๐ Klederdracht was overigens wel mooi!
Ysabella Strandbal hahaha ik hoef niks te zeggen ik hoef alleen mijn dodelijkste blik toe te werpen. ๐ Angel1980 heel verstandig van je man. ๐
Ietjuh Vulpen ahh wat balen. Hopelijk kan je in ieder geval Duncan zien. ๐ณ๐ Luuz hopelijk is de podiumceremonie lekker snel gedaan. Kan je snel kijken @allemaal heel veel kijkplezier vanavond ๐ท
Nimue [verwijderd] nee volgens mij is de eerste plaats bijna altijd anders dan de bookies voorspellen. Hoewel hij nu wel best ver boven de anderen staat.
[verwijderd] [verwijderd] Ik zag gisteren ergens een grafiek en de afgelopen 5 jaar was de top 3 vrijwel altijd goed voorspelt! Edit: gevonden, toch niet volledig correct dus ๐ถ