BabyFG Angel1980 ik kom niet zoveel buiten momenteel door mn BI ππ haha dus kleine kans dat ik uberhaupt iemand zie lopen haha
[verwijderd] De halve finale niet, maar de finale zelf wel. Is een van de weinige avonden per jaar dat ik drink ππ€£
[verwijderd] Mijn dochter en ik zijn samen fan. En morgen gaat ze dus ook veel te laat op bed ha ha Maar zin in. Ik vind het ook een heerlijk nummer van Duncan.
Angel1980 Ik ga het ook kijken, maar net als @Vulpen, ik moet ook maar kijken of ik het tot het einde volhoud.
Strandbal Ik zal kijken tot het einde! Deze week ben ik dinsdag, donderdag en zaterdag niet beschikbaar. Ik vind het echt zo leuk! De halve finale zonder nl vind ik ook altijd leuk om te zien.
[verwijderd] Angel1980 Hebben we vorig jaar inderdaad geprobeerd maar toen niet gelukt. Dit jaar weer een poging π
Dahlia π₯΄ waar kijk ik nu al een half uur naar??! Ik vind er tot nu toe niks aan en die 4 heksen zijn echt ernstig π€―
Ietjuh Hahaha ik was net het topic al aan het zoeken. Ik vind het ook best wel drama en dat ik mn telefoon in mn handen heb zegt genoeg. Ik was βvroegerβ wel fan van Darude maar dat kwam nu ook niet echt lekker uit de verf π.
Dahlia Bloem belarus bedoel je? Mijn voet gaat automatisch mee op het ritme maar stopt telkens bij een valse noot π€£ ondertussen op de telefoon bezig haha