Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?
Een futon om op te slapen! Dag bed, ik zal je niet missen!
iMoeder Die grijze toevallig van Vero Moda? Zo ja, dan is het mogelijk dezelfde als die van @[verwijderd] en die is met 1x wassen in de lengte flink gekrompen!
[verwijderd]
Nog niet gekocht maar wel besteld zojuist en wordt morgenavond bezorgd:
Eens kijken of ik 1 of meerdere jurken kan vinden waarin ik me comfortabel genoeg voel om mezelf uit die eeuwige (spijker)broeken gehesen te krijgen..
4 training broeken voor dochters, okergeel, turquoise, blauw met stippels en roze
[verwijderd] die bovenste is leuk!
Schuurpapier Nee van de Only. Maar dat is misschien hetzelfde bedrijf..?
iMoeder Ja denk het wel.. hopelijk heb jij er geen last van, zij heeft hem alsnog teruggestuurd!
Schuurpapier Nou bedankt voor de waarschuwing in elk geval!
3 spijkerbroeken van Silvercreek. Een grijze, een blauwe en een lichte blauweskinny. Alledrie 70% korting! Met daaroverheen nog eens 20% vaste klantenkorting. Dus voor β¬30 per spijkerbroek. Echt goed van mij . Dus toen nog maar een jasje gekocht van Madness, had het toch over
, toch?
[verwijderd] Deze zijn echt leuk! Ik vind vooral die onderste echt leuk. Waar van zijn ze?
[verwijderd]
iMoeder de bovenste is van Mango, de middelste van S. Oliver en de onderste van G-Star
Ik heb gister een nieuwe fiets voor mijn dochter gekocht bij intertoys voor β¬45
Een nieuwe spiegel voor mijn auto die ze eraf hebben getrapt
[verwijderd]
[verwijderd] ik hou alleen de bovenste. De andere 2 kan ik in zwemmen (ben blijkbaar toch slanker dan ik dacht) en zijn momenteel niet in de kleinere maat beschikbaar.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Mijn laatste aankoop was een mars en een snicker. Twee goede redenen:
- Ze waren in de aanbieding.
- Last van doorbraakbloedingen en twee maanden eerder dan gepland gestopt met doorslikken van de pil en daardoor nu al ongesteld
. Ik verdien chocola!