Een futon om op te slapen! Dag bed, ik zal je niet missen!

iMoeder Die grijze toevallig van Vero Moda? Zo ja, dan is het mogelijk dezelfde als die van @[verwijderd] en die is met 1x wassen in de lengte flink gekrompen!

• [verwijderd]

Nog niet gekocht maar wel besteld zojuist en wordt morgenavond bezorgd:

Eens kijken of ik 1 of meerdere jurken kan vinden waarin ik me comfortabel genoeg voel om mezelf uit die eeuwige (spijker)broeken gehesen te krijgen..

4 training broeken voor dochters, okergeel, turquoise, blauw met stippels en roze

iMoeder Ja denk het wel.. hopelijk heb jij er geen last van, zij heeft hem alsnog teruggestuurd!

3 spijkerbroeken van Silvercreek. Een grijze, een blauwe en een lichte blauweskinny. Alledrie 70% korting! Met daaroverheen nog eens 20% vaste klantenkorting. Dus voor €30 per spijkerbroek. Echt goed van mij 😁. Dus toen nog maar een jasje gekocht van Madness, had het toch over πŸ˜‰, toch?

iMoeder die grijze staat ook best als die iets korter valt

Bloem Mjaaaah, kweenie. Ik ben zelf niet zo weg van de hoogwater trend. ☺️

• [verwijderd]

iMoeder de bovenste is van Mango, de middelste van S. Oliver en de onderste van G-Star

Een nieuwe spiegel voor mijn auto die ze eraf hebben getrapt 😑

• [verwijderd]

[verwijderd] ik hou alleen de bovenste. De andere 2 kan ik in zwemmen (ben blijkbaar toch slanker dan ik dacht) en zijn momenteel niet in de kleinere maat beschikbaar.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mijn laatste aankoop was een mars en een snicker. Twee goede redenen:

1. Ze waren in de aanbieding.
            2. Last van doorbraakbloedingen en twee maanden eerder dan gepland gestopt met doorslikken van de pil en daardoor nu al ongesteld ☹️. Ik verdien chocola!