[verwijderd] Een tablet-reparatie. Als je bedenkt hoeveel drama dat ding geeft, had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed, dochter is blij.
Sweetl Een bos bieten, bos wortels, 2 peren, kilo zoete aardappel, 2 kilo appels, snack komkommers, andijvie en 3 kilo uien😂😂
Ysabella Tantetil heb je geen bijna lege doos doperwtjes of spinazie waar het in verstopt kan worden?😂
Tantetil Ysabella zodra er iets geluid maakt, staan die kinderen al voor mijn neus. Ze horen nooit iets, maar ik hoef de vriezer maar open te doen en ze staan er al....Ik wacht wel tot ze slapen hahaha
Cactusje 3 positie broeken. Ik heb ze nog niet direct nodig, mijn gewone gaan pas eind van de dag vervelend zitten, maar nu is het nog sale dus kon ik ze voor een leukere prijs bestellen. Heb ze even gepast en ze zitten natuurlijk wel heerlijk!
[verwijderd] Tantetil ja heb half jaar garantie op de reparatie gelukkig! Maar ze is al 3 dagen compleet over de zeik, en moet nu sowieso wachten tot maandag. Als het dan wél lukt...
Marloes80 Een pokebowl met bloemkoolrijst macadamianoten en poging 2 bij de pop Up store van Enzo Knol... hoodie sleutelhanger sokken broodtrommel en een nieuw golfset (clubs) voor de middelste
[verwijderd] Tantetil nee echt helemaal niet! Vind het vooral sneu voor de kinderen, het is vakantie, en alles gaat fout.. Maar morgen gaan we sowieso iets leuks doen, twijfel nog even om toch beekse bergen te doen en dan niet in het water, of naar de bios.