Tantetil [verwijderd] echt??? Ik vind die kussens echt superleuk. Dinsdag even naar de Primark in mijn pauze!
Deliana Wil ook nog een paar blauwe Panama Jacks hebben. Vorige jaar ook al, maar ik vind ze te duur.... Nu heb ik een kortingskaart van Bol liggen van 50 euro en zag ik dat ze daar ook zijn. Misschien dat ik ze toch gewoon nog ga bestellen.... 🤔
Pimpelmeesje Deliana toevallig had ik het hier gister onder met de fysio, die had ze. Lopen als sloffen zegt ze..
Bloem Een bult nieuwe kleding... nieuwe baan dus echt perse nodig😜... korte jurk, twee vestjes, 2 capribroeken, 2 blouses, 2 armbanden, 2 lange jurken, tuniek. Was 50% korting in een hele leuke winkel dus daar heb ik even mijn slag geslagen😊
Bloem [verwijderd] je bedoelt van mijn kleding... geen idee hoe je die plaatst... en te lui om te knippen en uit te zoeken... hahaha
[verwijderd] Een boek over dinosauriërs, tijdperken waarin ze leefden, officiële namen, aanverwante van dinosauriërs voor mijn zoontje. Vandaag samen bekeken. Heel wat tongbrekers om uit te spreken. Erg leuk, hahahahaha. Nu wil mijn zoon naar allerlei musea om dino botten te bekijken 🤓
[verwijderd] Een heeeeeele boel zwangerschapskleding bij Asos, GAP en H&M (in de sales uiteraard, zoals altijd 😛 ) Ik ben pas (bijna) 5 weekjes maar het scheelt gewoon zoveel geld. 5 euro voor een blouse ipv 25. 15 euro voor een broek ipv 40. 12 euro voor een trui ipv 30. Enz.. 😎
Lovely83 Ik heb voor mijzelf een nieuwe tas van Michael Kors gekocht en een zonnebril van Prada. Wel met de pas van mijn man, Ik vond dat ik dat wel verdient had😂.
[verwijderd] Ijsjes voor de kinderen, mijn zusje en mezelf. Mooie afsluiter van een middag op de kermis
[verwijderd] Een koelkastmagneet en een speelgoed hyena uit Beekse Bergen. Leuke dag gehad en direct einde van onze week weg. Nu nog thuis een weekje relaxen!
Cactusje Een nieuw zweerknopje in mijn oor. Mijn gaatjes zaten ongelijk omdat de ene uitgezakt was. Met wat grotere oorbellen is dat geen probleem maar nu had ik nieuwe gekregen. De nieuwe zijn kleine ringetjes waar ik nog een steen voor uit mocht zoeken om er aan te hangen, maar de ene ring hing er dus mooi bij terwijl de andere ring mijn oorlel bijna raakte. Stond dus al niet zo mooi en met een steen eraan helemaal niet.
Cactusje Nieuwe kleding voor de dames. De jongste zag ook een leuke schooltas die ze wel graag wilde hebben, die mocht dus vast mee al gaat ze na de zomervakantie pas op school...
Toch6 Teveel 🙈 eerst bij de action geweest. Waterspuiten, opblaasauto, cupcakeblik + papiertjes, elektrische pomp voor luchtbedden etc. Toen naar wolwinkel waar ik veel bolletjes heb gekocht. Zeeman: ondergoed voor peuter. Nu hij zindelijk is is een romper overdag niet fijn meer (snachts wel luier) en 6 onderbroekjes verdeeld over 2 locaties erg weinig 😉 Hema: rok en jurk voor mezelf. Bikini's voor de meiden, pot stiften, nagellak + remover Handig, die kbs 😁