Manque Kaartjes voor deze opera (voor a.s. vrijdag) https://www.operaballet.nl/de-nationale-opera/2021-2022/upload
Hooyo-shimbir Manque gaaf!! Veel plezier vanavond. Ik wil ook ooit nog eens een keer naar een opera. Lijkt me fantastisch
Nescio Cactusje dank je wel, ik had het net inderdaad teruggevonden! Heb een bestelling staan bij Belicio Cheats ๐
Manque Hooyo-shimbir Dankjewel! Gewoon doen joh! Dit is in Amsterdam, vrije korte opera (nog geen anderhalf uur), kaartjes al vanaf 17 euro. Of je nou naar de bioscoop gaat of hier naartoe, scheelt qua prijs en moeite niet veel ๐
Hooyo-shimbir Manque t is meer dat ik dan alleen moet gaan, wat ik opzich geen probleem vind maar wel voor het terug reizen savonds laat. Daar hou ik niet zo van. Maar misschien komt er hier in Delft ook weleens wat voorbij. Ga het in de gaten houden ๐
[verwijderd] sjorsje hij is leuk! Ik dacht dat de binnenkant gewoon een simpel notitieboekje was, maar ik heb er even doorheen gebladerd en ik vind hem leuker dan verwacht!
iMoeder sjorsje [verwijderd] Mijn dochter heeft die Death Note ook. Super leuk en staat nog steeds op een prominente plek op haar kamer. Weet alleen niet of het helemaal dezelfde is want die van haar komt van ome Ali.
Rietjesbeker Menstruatie ondergoed. Was nu in de sale en ik wilde het toch proberen, dus vooruit met die geit
Rietjesbeker Femkes ik heb ze nu bij my flower days besteld. Eigenlijk vooral omdat dat nu de goedkoopste was ๐ heb 3 voor 35 euro (+3 euro verzendkosten) Maar bij kruidvat zijn ze (van libresse) bijvoorbeeld ook met korting nu