[verwijderd] sjorsje hij is leuk! Ik dacht dat de binnenkant gewoon een simpel notitieboekje was, maar ik heb er even doorheen gebladerd en ik vind hem leuker dan verwacht!
iMoeder sjorsje [verwijderd] Mijn dochter heeft die Death Note ook. Super leuk en staat nog steeds op een prominente plek op haar kamer. Weet alleen niet of het helemaal dezelfde is want die van haar komt van ome Ali.
Rietjesbeker Menstruatie ondergoed. Was nu in de sale en ik wilde het toch proberen, dus vooruit met die geit
Rietjesbeker Femkes ik heb ze nu bij my flower days besteld. Eigenlijk vooral omdat dat nu de goedkoopste was ๐ heb 3 voor 35 euro (+3 euro verzendkosten) Maar bij kruidvat zijn ze (van libresse) bijvoorbeeld ook met korting nu
Toch6 https://www.bol.com/nl/nl/p/sunware-q-line-fun-baking-opbergbox-9l-met-inzet-met-vakverdeling-wit-roze/9200000078527104/ deze voor L voor sinterklaas. De 15l trouwens. Ze krijgt ook een cakepopmaker met spulletjes, kan ze mooi alles bij elkaar bewaren. (Nu nog kadootjes die niet met bakken te maken hebben ๐)
Rietjesbeker Een bijtketting voor dochter. Ze bijt nu veel op haar nagels en ongemerkt op andere dingen en nu ze net een onderzetter kapot had gebeten, leek me dit het proberen waard.
Cactusje Rietjesbeker Werkt hier heel goed. Nu na een tijdje moet ik wel af en toe eraan herinneren dat ze hem om moet en moet gebruiken om daarop te bijten, knabbelen, sabbelen, maar er gaat iig geen speelgoed meer kapot in haar mond.
Pimpelmeesje Ik begon heel netjes met shoppen voor rompers (nodig) maar toen keek ik nog even verder ๐ weet niet of ik alles houd maar ik vind ze op de foto zo leuk!