Deze voor C
Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?
Planken, haken, wandrek, stang met haken, placemats, bedtafeltje, vingerpopjes en een stellingkastje.
Oftewel: ik heb een Ikea bestelling geplaatst
[verwijderd]
Leuk spelletje
[verwijderd]
[verwijderd] ja die is zeker leuk! Al even niet meer gespeeld, binnenkort maar weer eens opzoeken.
[verwijderd]
[verwijderd]
Je hebt nu ook uitbreidingen
[verwijderd]
[verwijderd] oh leuk! Zal eens kijken
Je hebt mij op een idee gebracht deze gekocht en nog een ander spel..
[verwijderd]
Een smoothie voor M die ziek is, kind dolgelukkig, ben de beste moeder van de wereld. Zo makkelijk
[verwijderd]
Zomer in mijn bol
Nieuwe Vans voor Robbie
[verwijderd]
Behang
[verwijderd] Nou zal ik je eens wat vertellen. Een tijdje terug had ik over je gedroomd. Ik zat in je woonkamer en waar was jij mee bezig? Je woonkamer opnieuw aan het stylen. Kasten schuiven, behang eraf, nieuwe meubels etc
[verwijderd]
Louelle81 hahaha! Nou de woonkamer blijft voorlopig zoals hij is hoor, althans, tot het voorjaar, dan komt er een nieuwe bank. Los daarvan ben ik eindelijk grotendeels tevreden
Maar F wil een nieuwe kast en bureau voor haar verjaardag, en die is inmiddels wel uitgekeken op haar onderwater/kleine zeemeermin kamer. Mag ook wel een keer als je 11 wordt
Dat snap ik helemaal ja! Wel leuk om weer even creatief bezig te zijn
[verwijderd]
Louelle81 nah, valt een beetje tegen eigenlijk. Het leukste deel is toch het pinteresten en inspiratie op doen en moodboards maken enzo, maar nu waren we bij het eerste plaatje wat we hadden gevonden al klaar
Het ging allemaal veel te makkelijk, dus nu zitten we al in de fase van alles leeghalen en opruimen en die vind ik stom.
[verwijderd] oh nee dat vind ik leuker!! Hahah have fun
[verwijderd]
Louelle81 haha je bent altijd welkom om te komen helpen
[verwijderd]
Ik heb een bonus gekregen. Om er toch een beetje van te genieten, hebben man en ik beide een Correctboek aangeschaft.
De rest gaat naar de spaar.
[verwijderd]
[verwijderd] wat is dat?
[verwijderd] Ik ben ook benieuwd wat dat is!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Het is een notitieboekje op basis van whiteboard idee.
Er zitten 10 blanco of gelinieerde pagina's in en je kunt losse pagina's bijbestellen met verschillende bedrukking (tot 50 in een boek).
Byebye met losse lijstjes en post its.
Ik wil hem voor mijzelf prive en voor werk gaan gebruiken.
Oh en voor elk gekocht correctboek doen ze ook een boek maar een ontwikkelingsland. Zodat ze op scholen ook schriftjes hebben die niet op kunnen.