[verwijderd] [verwijderd] ik at vroeger ook gummetjes đŦ. Het klinkt ideaal. Ik ga het eens proberen. Wel thuis, want wel een beetje raar als ik dit in het openbaar ga doen. In het openbaar hou ik het wel bij pennen.
[verwijderd] [verwijderd] hoe duur zijn ze in NL? Hier vond ik ze op Amazon voor 17 euro. Andere websites waren 20 euro đŗ Een kauwende peuter đ
[verwijderd] [verwijderd] de goedkoopste 15 euro (ex verzendkosten). Zag ze ook voor 30 euro đŗ. Vindt hij het fijn kauwen?
[verwijderd] [verwijderd] pf, bizarre prijzen. Hij vindt het wel lekker ja, maar dat zegt niets hoor, hij kauwt net zo graag op stenen đ
[verwijderd] Een nieuwe bakplaat voor de oven. De oude was zo vies van de vorige bewoners dat ik die maar heb weggedaan.
Femkes Torretjeee ik heb net kinderboeken ingeleverd en vorige week heb ik heel veel puzzels ingeleverd đ
Torretjeee Femkes ik ben altijd heel blij als mensen dat doen đ zo scoor ik weer leuke puzzels en boeken. En niet alleen voor thuis maar ook voor mijn werk.