Bob_Ross Ik heb een nieuwe werktas gekocht voor mezelf. Ik had mijn oog hierop laten vallen en wil deze echt al heel lang maar hij was zo duur. Nu toch een mooie korting erop door Black Friday en heb ik hem stiekem toch maar besteld. Maar ik heb echt hele hoge eisen aan een tas dus als hij niet bevalt stuur ik hem ook weer terug. Het is de Chesterfield Berlin shopper.
Bob_Ross Bloem Ja he 😍😍 Maandag start mijn nieuwe baan en daar hoort een nieuwe tas bij. 😍 Ik heb twee jaar met de trein en ander ov gereisd en dat is nu voorbij. Eindelijk de rugzak inruilen voor een mooie andere tas.
Femkes Bob_Ross dat had ik ook bij mijn baanwissel. Jaren door weer en wind op de fiets en daarna een leaseauto. Dus toen heb ik een mantel gekocht ipv mijn standaard waterdichte, heel warme winterjas. Gewoon omdat het kon
iMoeder Bob_Ross Femkes Ik heb ook een nieuwe tas gekocht voor mijn nieuwe functie toen ik begon. 🤭 Voor de mooi. Maar ook omdat ik daar andere documenten in bewaar en zo. Dus ik had geen zin in steeds alles tas in tas uit.
Honkeytonk @Toch6 hoe duur was jou opod? Ik vraag me af of hij nu in de sale, duurder, even duur of goedkoper is 🤣
Honkeytonk Toch6 thanks! Dan is hij nu wel iets in de sale. In ieder geval niet duurder. Ga ik hem bestellen voordat mn man zich bedenkt 😜🤣
Trees Dochter heeft haar eerst eigen ski’s en skischoenen gekregen. Wat een geld zeg, maar op de lange termijn kan het uit ipv blijven inhuren.
Trees Noordeling we gaan pas in maart. Ergens in Oostenrijk. Ben even vergeten waar, maar wel een mooi groot gebied. Wanneer gaan jullie?
Noordeling Trees leuk, wij gaan 2e week van de kerstvakantie naar Frankrijk. Misschien voorjaarsdag ook nog, maar dat is nog niet zeker.
Toch6 Even kortingsbonnen gebruikt voor ze verlopen 😅 Ook nog de kleinere dingen als zwitsal en vit.d druppels. Was blij dat ik voor de deur kon parkeren 😅