Bob_Ross dat doen wij ook. Mijn zus koopt altijd belachelijke dure kleding en als ze het leuk vindt, ook direct in 3 kleuren. Een paar weken later kan ze besluiten dat het toch niet haar ding is. Heel erg vervelend voor mij 😅. Ik geef weer alles door aan mijn schoonzus, maar het meeste van wat ik over heb, verkoop ik tegenwoordig. Ik betaal ook echt al mijn kleding uit mijn Vinted portemonnee. Ik leg nooit zelf bij en shop dus altijd gratis. Ik heb daar altijd extra lol van. Ik koop trouwens wel ‘heel goed’ op Vinted. Op een uitzondering na altijd wel in hele goede staat, waarvan je niet ziet dat het gedragen is. Ik heb wel een keer een vest gekocht, waar heel veel pluisjes op zaten. Ik heb het weer verkocht, maar dan als ‘goed’ ipv ‘heel goed’. Wel een paar euro verlies op gehad, maar dat overleef ik wel 🤪.
Ik koop ook weleens dingen om later met winst weer te verkopen. Zo heb ik afgelopen winter een jas met 50 euro winst verkocht en onlangs nog een paar Allstars met 22 euro winst. Ik heb net weer een jas gekocht, waarvan ik weet dat ik dit merk in het najaar met flinke winst weer kan verkopen. Ik vind het wel leuk om wat te handelen en zo mijn Vinted portemonnee te spekken.