Manque Ik heb een flinke bestelling geplaatst bij H&M. Een paar jeans, een paar tops, truien, jurken en een zomerjasje. Ik hoop dat het op tijd komt! Zaterdag ga ik een paar dagen weg, zou wel wat nieuwe kleding mee willen nemen.
Marshmallow Tantetil Herinnert me er weer aan dat wij ook echt broodtrommel ed moeten gaan aanschaffen voor zoon! Deze is leuk. Hier wordt het iets van Cars vermoed ik haha.
Marshmallow Tantetil na de zomervakantie pas, maar wil het geven voor zijn verjaardag. Dat is dan ook pas 25 juli, maar ik ben zo vergeetachtig, kan het maar beter alvast in huis hebben hihi.
Tantetil Marshmallow ik dus ook....heb het zondag pas besteld en hij is zaterdag al jarig dus echt net op tijd.
Hopsatee [verwijderd] Nice! Schiet al op (toevallig ga ik dat weekend met een vriendin naar Concert at Sea dus ik heb zo'n aftel-app op mijn telefoon: nog 21 dagen đ )Ben je er nu klaar voor?
[verwijderd] Hopsatee alleen nog waterzakken. Ik had ze in mijn hand bij de decathlon, maar ik denk dat ik ze weer terug gehangen heb ipv in mijn mandje te doen đŦ. Verder zoek ik nog afsluitbare plastic zakken (herbruikbaar) voor de hondenbrokken. Waar kan ik zo iets halen?
[verwijderd] Boodschappen en daarvoor stiekem op ali wat fitbit bandjes, ondanks dat ik hem heel nog niet heb! đ Tegem de tijd dat het hier is, heb ik de fitbit wel.
[verwijderd] 2 pannenkoeken, 1 peuterpannenkoek, 3 bier, 2 cola, 1 fristi, 1 ijsje en 1 chocolademousse.