Trees Oh, wat bizar zeg! En goed om te weten, want mede ook door dit gesprek wil ik eigenlijk wel een paar nieuwe converse hebben. Die oude zijn dus 10+ jaar oud en fanatiek gedragen die periode, dus dat zie je er ook aan af. Nu hoort dat er eigenlijk ook wel bij natuurlijk. Maar toch is compleet afgetrapte all-stars misschien meer iets voor pubers. En de zolen zijn ook al behoorlijk glad. Of ik zoek gewoon excuusjes voor nieuwe. 😂😂
Dan gelijk ook maar een paar vans bij ofzo.
Maar nu durf ik eigenlijk geen all-stars meer te kopen! Ik had ook ooit een paar lage bordeaux-rode die nog weer wat kleiner waren. In de periode dat ik de zwarte had gekocht, dacht ik nog maat 40/41 te hebben, maar dat was helemaal niet zo. De grijze zijn van iets later en heb ik dus bewust net iets kleiner gekocht. Die neus van die zwarte gingen namelijk nog best omhoog staan en dat vond ik lelijk. De grijze deden dat ook nog, dus daarom die bordeaux-rode nog weer kleiner gekocht, maar die waren achteraf echt te klein, waardoor ik ze weg heb gedaan. Ik weet niet meer welke maat die waren, geloof 39 en all-star maat 6. Maar geen idee wat daar aan centimeters in heeft gestaan.
En nu bedenk ik me dat ik een voetjesmeter heb voor de kinderen, waar ook de centimeters op staan. Misschien maar gewoon even kijken wat die zegt dat ik nodig heb.