Marshmallow Een bureaustoel voor het thuiswerken, aangezien ik degene die ik nog had geleend vanuit het werk weer moet inleveren. Ik heb gekozen voor precies dezelfde. Gelukkig hebben we een thuiswerkbudget gekregen hiervoor, deze is nu in 1x op hehe.
Marshmallow Marshmallow het wordt een andere stoel. Deze was toch niet op voorraad dus dat is dan niets. Nu even wachten tot ik mijn geld terug heb. Heb al een andere stoel gevonden die echt veeeeeeeeel goedkoper is (houd ik zelf nog thuiswerkbudget over) en net zo goed is qua instellingen.
CrazyCatLady Yoga kleding, ook bekend als mijn nieuwe Netflix outfit. Als ik had geweten dat die shit zo comfortabel zat had ik me al veel eerder aangemeld.
CrazyCatLady CrazyCatLady ik moet echt stoppen met aan mijn kont te aaien 🤣🤣🤣 Nu ben ik nog thuis, maar als ik het niet binnen nu en een half uur afleer heb ik een probleem 🙈
Uilenmama Nieuwe oordopjes voor mijn man. Die krijgt hij voor zijn verjaardag. Kan hij rustig Formule 1 kijken via zijn telefoon. En pre order het nieuwe doe boek van Creachick. Komt in april uit.
iMoeder Ik ben ook aan de yoga wear voor thuis. Loop de laatste tijd steeds vaker thuis in een legging rond. Maar de thermo die ik nu heb gaan wat warm worden.
Trees iMoeder ik heb een jumpsuit en top van glowmode. Beiden hebben echt een super fijne zachte stof. Voor dat je het weet ben je net @CrazyCatLady en zit je de hele dag je eigen kont te aaien 🤣.
iMoeder Trees Ow dat is mooi! Ik vond het er goed uit zien op de foto maar je moet het altijd maar afwachten. Ik hoopte op heel zacht vooral. Dat billen aaien zal mijn vriend wel niet zo erg vinden. 🤣
CrazyCatLady Trees ik ben gestopt met aaien inmiddels hoor 😂 Maar ik heb hem nog steeds aan, ondanks dat de yogales om 14:00 was.. en ik in de tussentijd ook gedoucht heb 🙈
iMoeder Trees ik heb een jumpsuit en top van glowmode. Beiden hebben echt een super fijne zachte stof. Voor dat je het weet ben je net @CrazyCatLady en zit je de hele dag je eigen kont te aaien 🤣. Mijn vriend is inmiddels inderdaad fan. ‘Mag je er nog wel een paar van kopen’ zei hij. 😆
Trees iMoeder Dat billen aaien zal mijn vriend wel niet zo erg vinden. 🤣 En jij vast ook niet 😜 De stof is zachter dan dat van ‘normale’ sportleggings. Squatproof (iig die van mij wel, maar volgens mij allemaal wel) en echt een fijne pasvorm. Slankt oa mooi af bij de buik vind ik. Ik ben er fan van!
iMoeder Trees Tof! Ben echt heel benieuwd wanneer ie binnenkomt. Vind ook dat ze echt mooie kleuren hebben
Meca Manque Die licorice caramel vond ik echt heerlijk 🤤 nu wacht ik nog steeds op een mailtje dat die andere van omnom er is…duurt lang 😅 Oh en geniet ervan!!
CrazyCatLady Een nieuwe zonnebril. Ik kwam er niet uit, verschillende monturen gepast en het was allemaal niks. Op een gegeven moment had de verkoopster een eureka momentje en realiseerde ze zich dat ze achter de perfecte bril voor mij had liggen. Het zal geen verrassing zijn dat ze terug kwam met een roze 🤣