Meca Heel veel soorten chocola. Ook met drop ๐ @Manque die van omnom hadden ze nu niet dus die blijft op de lijst staan. Ga nu wel een witte met karamel en drop proberen en 1 met drop stukjes van Friis. Heel benieuwd!
Rietjesbeker Bloemen en plantjes voor de tuin. En een boek besteld 'temperamentvolle kinderen'. Want dat zijn die van mij wel ๐ฌ
iMoeder Rietjesbeker Ja en nee. Op zich staan er wel tips in. Alleen over de hele linie vond ik het wel erg โhoe wring ik me in twintig bochten zodat mโn kind niet ontploftโ. En dat wilde ik zelf mijn kinderen niet meegeven (dat alles om hen draait). Dus ik doe er op zich wel wat mee, alleen dan niet zo strict/structureel als het volgens het boek zou moeten. En van de kinderen verwacht ik ook dat die zich inspannen om zichzelf wat te reguleren en aan te passen.
Hopsatee Rietjesbeker nou ja wel dat ik weer wat inzichten kreeg. Maar mijn kind is nog net zo temperamentvol en niet alles werkt even goed bij hem. Dus niet dat het nu opgelost is ๐คฃ
Zonnebloem Spel tip! Dit is echt een geweldig spel, erg leerzaam en je kan per persoon de moeilijkheidsgraad aanpassen zodat je allemaal op je eigen niveau tegelijkertijd(!) kan spelen. Dus zelfs voor volwassenen is het goed nadenken en ook verliezen. ๐
iMoeder Zonnebloem Deze heb ik ook een tijd gespeeld. En dr Layton, is ook leuk. Met allemaal puzzels oplossen. Voor mobiel heb je Peak. Dat zijn ook echt leuke spelletjes
CrazyCatLady Herbruikbare paastakken. Kan ik toch wat decoratie neerzetten zonder dat Boo het opvreet ๐ซฃ