Meca Hopsatee Herkenbaar, die stormen allemaal werken niet mee. Ik heb een muizenval gekocht voor in de schuur. Gaan zo kijken of we hem/haar gevangen hebben.
CrazyCatLady Op zeer, zéér dringend verzoek van de kinderen een bankje voor in de keuken, omdat ze dan kunnen zitten terwijl ze moeten wachten op de airfryer 🤦♀️
Hooyo-shimbir CrazyCatLady is dat die van de ikea? Want dan ben ik super blij en kan ik je foto goed gebruiken om te zien of het dezelfde kleur is als de eet tafel
Uilenmama Een lila en een licht blauwe linnen tasje, Soluble Canvas, 4 kleuren garen en het patroon van Luxemburg. Voor mijzelf en voor een afscheids kado van een collega...
CrazyCatLady Hooyo-shimbir nee van de action! Ik had die van de ikea op mijn wishlist staan, maar deze was veel goedkoper!! Zo uit mijn hoofd 17,95?
Lovely83 CrazyCatLady oh dat is een leuk prijsje! In de winkel zelf of online? Zoek nog zo’n bankje voor in de gang.
CrazyCatLady Lovely83 in de winkel zelf! Er stonden best leuke dingen tussen, ook sidetables en decoratieladders etc
[verwijderd] Marshmallow Nou he! Ik ben echt al zoooo lang op zoek naar mooie met leuke kleuren. Mijn laatste set van ellende maar gewoon zwart gekocht. Nu eindelijk wat vrolijks gevonden voor de zomer.
Trees Mijn man kwam thuis met deze voor mij. Kringloopfonds van 6 euro. Zien er als nieuw uit en ik vind ze super leuk!
[verwijderd] Nou, die Nikes pasten dus niet. Het blijkt dat de Air Max 1 een lagere hiel heeft dan de 90. Dat past dus niet met mijn steunzolen. Dan slip ik eruit.. 🙁 Overigens hebben we een nieuwe vaatwasser moeten kopen. Volledig geïntegreerd. Wat een geld. 🙁
Trees [verwijderd] wat onwijs balen! [verwijderd] Overigens hebben we een nieuwe vaatwasser moeten kopen. Volledig geïntegreerd. Wat een geld. Belachelijk eigenlijk dat deze veel duurder zijn dan een gewone vaatwasser.
[verwijderd] Trees Ja echt, echt bizar! Ik dacht dat we wel voor een euro of 500 maximaal klaar zouden zijn. Uiteindelijk waren we 1100 euro kwijt. Al hebben we dan wel de zuinigste (A). Maar het begint pas zo'n beetje bij 800 euro 😨
Trees [verwijderd] wij hebben toen echt de goedkoopste gekocht en zelf ingebouwd. Onze keuken is het niet meer waard en gaat denk niet meer zoveel jaren mee, dus wilde er zo min mogelijk in investeren. Ik snap de logica ook niet waarom een geïntegreerde duurder is dan een gewone vaatwasser?
Zonnebloem [verwijderd] wat is dat binnen 5 jaar tijd duur geworden!😱 Als ik het mij goed herinner betaalde wij destijds ongeveer 700 euro. 😵💫