iMoeder Pimpelmeesje Waar heb je die onderste vandaan? Die is wel leuk voor vriend om bij zijn boeken collectie te hangen. (De man heeft meer boeken dan ik heb, en geloof me, dat is een prestatie).
Pimpelmeesje iMoeder temu Voelt een beetje als een biecht want ik weet dat er mensen op tegen zijn, maarja ik koop daar dus wel..
[verwijderd] Tickets voor Lego Discovery in Scheveningen. Even een gezellig gezinsuitje met 2e gratis kaartje van AH. 🙂 Zin in!
iMoeder June een Chinees bedrijf dat al je gegevens jat als je de app download. Wilde ik niet zeggen, maar dat ja. 🙈
Rietjesbeker Tuinaarde, het graf van de hond verzakt een beetje... En omdat ik toch in het tuincentrum was, een paar kleine plantjes en droogbloemen.
Nescio Een hele reeks huidverzorgingsproducten via Little Wonderland. Het was nodig en ik had er behoefte aan. Ben benieuwd!
CrazyCatLady Een nieuwe koel/vriescombinatie (want het is nog niet koud genoeg buiten) en een kast voor in de keuken om eens wat shit te gaan organiseren daar..
Nescio iMoeder o.a. serum, een goede cleanser, soothing mist, oogcrème (black snail), lipverzorging en een UV-beschermer. En een paar sheet masks. Normaal gezien komt het vandaag aan 😊
iMoeder Nescio Ben benieuwd hoe het bevalt! (Als je dat wil laten weten in het huidverzorging topic?) Ik gebruik zelf op het moment wat minder Koreaans. Maar het is een beetje zoeken. Wel de SPF overigens want die zijn niet te toppen. En heb een oog crème van Benton. Voor mijn moeder heb ik laatst een heel pakketje van Beauty of Joseon gekocht. Dat is ook echt een fijn merk vind ik.
CrazyCatLady 2 nieuwe brillen. De zwart/goude voor dagelijks gebruik en de Barbie-bril als reserve/afwisseling/etc.
Huggybird CrazyCatLady heel leuk! Beide! Dit is mijn bril, ik draag eigenlijk altijd lenzen en af en doe mijn bril dus ik dacht ik neem een aparte. 🙈
CrazyCatLady CrazyCatLady ik heb ze vandaag opgehaald en die Swarovski heeft een Roze brillenkoker en brillendoekje 🩷 ik ben echt 3 jaar oud soms 🙈