Huggybird Trees ik heb wel eens in haar winkel gekeken maar het is best aan de prijs ja. Als je het tweedehands kan scoren is dat wel fijn! ๐ goeie koop dus! En slim om weer door te verkopen als je er op uitgekeken bent ๐
Rietjesbeker Een kersttrui/jurk. Was nog een bij de Lidl, in mijn maat. Ik besloot dat dat het teken was dat ik m mee moest nemen ๐
Huggybird Mijn kerstoutfit ๐ค ik heb ook allemaal jurkjes gepast en ik bleef me maar verbazen over hoe ik er uit zie. ๐ heb duidelijk nog niet het juiste beeld in mijn hoofd
Huggybird Trees dank je wel, lief ๐ฅฐ Ik dacht eerst ik bewaar het voor tweede kerst dag maar dat doe ik niet, eerst naar kerst op mijn werk en dan zie ik wel. Ook nog een mooie zwarte jeans gekocht. En kan alles combineren met dingen die ik al heb. ๐ค
Soturi Pimpelmeesje Ooh, waar is die van? Ik denk dat ik er ook verstandig aan doe dat te regelen voor de kinderen. Zeker de oudste is ook echt geluidgevoelig.
Pimpelmeesje Soturi https://www.bol.com/nl/p/alecto-bv-71-gehoorbescherming-kinderen-universele-pasvorm-groen/9200000059084317?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Rietjesbeker Een oudejaarslot. Man had als kerstpakket een Primera kadobon gekregen en we hadden niet echt een andere kadobon nodig, dus we wagen ook dit jaar een gokje
Rietjesbeker Aangezien onze waterkoker ineens bij het handvat begint te lekken.... En dan wilde ik ook een mooie ๐
iMoeder Pimpelmeesje Waar heb je die onderste vandaan? Die is wel leuk voor vriend om bij zijn boeken collectie te hangen. (De man heeft meer boeken dan ik heb, en geloof me, dat is een prestatie).
Pimpelmeesje iMoeder temu Voelt een beetje als een biecht want ik weet dat er mensen op tegen zijn, maarja ik koop daar dus wel..