Jules LilyMilie She's back: The Strike a Pose Queen! Wat een leuke dingen heb je gescoord zeg! Het staat jou allemaal zo goed!
Trees LilyMilie Je zit met een specifiek iets (weinig oplage) Neh, het is gewoon een wielrenbroek van craft. Wereldwijde massaproductie met waarschijnlijk een absurde winstmarge. Ik heb er iig geen 130 euro per broek voor over. Je hebt meerdere broeken nodig en dan ook nog verschillende versies per seizoen/ weersomstandigheden als je veel traint. Ik zit dan liever voor een dubbeltje op de eerste rang π.
Trees LilyMilie Hopelijk bevalt hij π (Hoe gaat het trainen met dat jongetje trouwens? π Hij heeft al twee weken niet kunnen trainen, omdat zijn epilepsie momenteel te erg aanwezig is. Heel sneu π₯.
Jules LilyMilie Passende kleding maakt zoβn verschil! Voel me zelfverzekerder en meer mijzelf π Heel fijn dat het wat beter voelt zo. Je hebt echt een hele leuke stijl vind ik!
Rietjesbeker Nieuwe bh's. Twee stuks van hetzelfde merk, want dat zat lekker en was goed betaalbaar (40 euro per stuk, ik ben echt blij met mijn doorsnee-maat als ik nieuwe nodig heb, want sommige prijzen π±)
Toch6 Rietjesbeker ik moet ook nog maar stel het ivm prijs telkens weer uit π€ β¬40, heb ik 1 cup ofzo π Maar het zijn dan wel goede die ik gewoon heel de dag aan kan. En heb er maar 3 nu dus draag ze ook vaak. Als ik me laat verleiden tot goedkopere vind ik het na een uur toch vreselijk zitten
Elsie89 Rietjesbeker haha ik heb geen doorsnee maat en het is dan inderdaad een hele uitgave van mijn favoriete merk in elk geval boven de 100
Trees LilyMilie ik heb zelf 2 paar shabbies, maar echt super comfortabel vind ik ze niet. Ze zitten wel goed hoor, maar ik kon er niet urenlang oplopen. Een paar heeft een hak (deze staan nu op Vinted voor wie wil π€ͺ), dus dat is sowieso al minder comfortabel. Leuk zijn ze natuurlijk wel!
Trees Zonnebloem oh ja prachtige kleur! En ik vind dat fluweel echt heel gaaf. Wil ik ook, maar dan in het donkergroen of okergeel.
Trees Zonnebloem ik mag geen nieuwe bank van mijzelf. We hebben anderhalf jaar geleden een nieuwe bank gekocht, maar ik ben gewoon niet tevreden met de kleur π¬. Het is gewoon een luxe probleem.
Uilenmama Dit borduur patroon: Vorige week bij de KreaDoe zag ik een geborduurde versie hiervan. Het patroon was helaas uitverkocht. Thuis even speuren op internet, vond ik in BelgiΓ« een winkel die het verkocht en verzend! Gisteren lag het in de brievenbus. Nu nog het potje tijd open maken...
Rietjesbeker De laatste Sinterklaas en schoen kadootjes. Volgende week krijgen ze een onesie, als enige grote schoenkado. Dochter wil er al een tijdje zo vreselijk graag één (lijkt haar heerlijk met zwemles), dat ik niet te lang wil wachten. Ik heb nu al voorpret om haar gezicht π₯°
Rietjesbeker Huggybird een unicorn van de Action. Ze is dol op unicorns, was er gisteren ook een tijdens de weeksluiting op school. Zoon krijgt een van een robot π€
Huggybird Rietjesbeker ooh leuk! Lekker zoet π₯° Een robot is ook leuk. Mijn 15 jarige loopt in een dassen 𦑠onesie π We hadden een poos terug een das in de voortuin, gespot op de camera vandaar die keus.