Trees Huggybird Dat was dus hier niet het geval…. Dan hoop ik maar dat ze hier goed zitten 🙏. We hebben ze besteld bij de officiële Nike store en ik neem aan dat we ze anders wel kunnen terugsturen.
Rietjesbeker Ik heb een snurk beugel voor mezelf besteld... En nu ben ik benieuwd of het gaat werken.
Huggybird Rietjesbeker Wat voor een heb je besteld? ik heb er ooit één gehad die was aangemeten bij een speciale tandarts via het ziekenhuis. Ik had vooraf een slaaponderzoek gehad en daaruit bleek dat ik slaapapneu had. Of eigenlijk snurkte ik als een malle maar om de beugel vergoed te krijgen heeft ze de apneu een beetje aangedikt… Mijn man was er heel blij mee. Het heeft wel 6 weken geduurd om eraan te wennen en heb flink pijn aan mijn kaken gehad. Daarvoor wat andere snurkbeugel geprobeerd maar dat deed niets en was ik elke keer kwijt s’nachts.
iMoeder Trees ik vind zo reactie van een vriendin ook echt stom. Dochter begrijpt gelukkig wel dat ze niet alles van ons krijgt, Dat is ook gewoon stom. En ook eigenlijk zielig dat zo’n meisje zo verwend word. Daar word je in de regel als mens niet heel weerbaar van. En wat je zegt; geen voorbereiding op het echte leven later
Rietjesbeker Huggybird eerst naar eens een standaard type. Als dat niet werkt, kan ik altijd ook via de huisarts verder kijken. Maar ik wil het eerst even zo proberen
[verwijderd] Ik heb 10 Donald Duck pockets gekocht via MP, voor 5 dec voor mijn zoon. Hij is helemaal gek van die pockets.
Trees Pimpelmeesje ik zag ze online voor 35 euro per stuk (en zogenaamd 50% afgeprijsd), maar na enig speurwerk vond ik ze ook bij aliexpress voor 35 euro voor drie stuks samen. Ze zijn trouwens minder groot dan ze lijken, maar ik vind ze zo leuk 😍
Tantetil Trees nou ja zeg! Maar ik snap ook niet dat die kinderen tegenwoordig zo verwend worden. Ze lopen met die dure schoenen, fat bikes, elektrische steps (is ook nog eens gevaarlijk).
Marshmallow Kasten besteld bij Ikea, morgen ophalen in Amersfoort, want in Amsterdam en Haarlem niet meer op voorraad.
Miek89 Een hockeyrugtas. Als het goed is nu alle spullen voor hockey. Mag ook wel voor het geld wat je kwijt bent 🤐