Manque Huggybird Jaaa dat hoop ik ook! Ik had ze al een tijdje op het oog, leuk om ze nu eindelijk besteld te hebben 🙂
Trees Manque mooi en lijkt mij ook een hele fijne schoen en 140 euro voor schoenen gemaakt van goretex is echt een koopje. Goede wandelschoenen zijn echt zo duur. Mijn wandelschoenen zijn altijd 1 maat groter dan mijn normale maat, omdat je voeten zwellen als je er een stuk oploopt. Ik heb al 2x deze fout gemaakt, zo zonde 😬.
Trees LilyMilie June Het is ook volstrekt nutteloos 🤣. Toch word ik heel blij van mijn hondenkontje met tandpasta uit zijn bips 😇.
Zonnebloem Pimpelmeesje is dat met die hele kleine blokjes die je in elkaar moet zetten? Succes.😜 Ik werd er zo giftig van dat zo’n soort ding nu op zolder staat te versloffen.
Pimpelmeesje Zonnebloem oh 😬 het leek zo leuk. Even goed bestuderen voordat ik 'm inpak dus 😅 anders mag ie mooi terug naar ome Bol
Zonnebloem Pimpelmeesje haha sorry. 🫣 Ik zal straks even een foto van de onze maken, misschien dat je dan even kan vergelijken.
Uilenmama Online bij Dille en Kamille, een cadeauset voor speculaas te bakken, een pannenlap en een ovenwant met huisjes erop. Dit wordt verzonden naar mijn beste vriendin die dinsdag jarig is. Ze woont aan de andere kant van het land. En ze weet van niks.
Rietjesbeker Twee spijkerbroeken, twee blouses en een trui. Even met man naar het dorp geweest. Moet ik vaker doen... 🤭
1986Lynn Marshmallow Dank je 😁 ook gelijk weer besteld. Hier hebben de jongens vrijwel alleen maar Dean broeken van z8, perfecte broeken. Zonder de sale wel te prijzig vind ik.