Lovely83 Nog een jurk van de guts & gutso en new balance schoenen. Aangezien ik veel ben afgevallen, mag mijn kleding wel aangevuld worden.
Lovely83 Éindelijk een leuk badpak gevonden! Nu nog 1 vinden want met één badpak ga ik het niet 2 weken redden op vakantie.
Uilenmama Ik heb een Adventskalender gekocht. Met borduur spulletjes erin. Deze krijg ik pas in november opgestuurd.... Zo spannend. En ik heb een paar patronen gekocht met garen. Die krijg ik morgen of zaterdag. Hoop ik....
[verwijderd] Uilenmama Wat een leuk cadeau! Alvast veel plezier ermee! We hebben een auto gekocht. Een Toyota Yaris. Wel een ouwetje, met niet zoveel kilometers. 🤞 Hopen dat hij het goed blijft doen. We hebben een jaar garantie van de garage (geen bovag).
Trees [verwijderd] wij zijn ook op zoek naar een nieuwe tweedehands auto, maar wat zijn de autoprijzen gestegen 😳. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben!
[verwijderd] Trees Ja verschrikkelijk he! Ik schrok me ook kapot! We hebben uiteindelijk 4k voor een 12 jaar oude auto betaald. 😭
Trees [verwijderd] wel lekker dat deze weinig km heeft. Daar zijn wij ook naar op zoek. Het enige wat ik hoop dat we onze oude auto nog redelijk kunnen verkopen. Alleen deze is 9 jaar oud met 3 ton op de teller (diesel), dus ik verwacht er weinig van.
Lovely83 Twee bikini’s voor de oudste meiden in de sale! Ben gek van bikini’s van Tommy en Calvin klein, kwaliteit is super maar koop ze alleen in de sale 🙈